خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مسابقات در بابلسر؛

برترین های دومین جشنواره اسکیت نونهالان کشور معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۷۳

در این جشنواره که به میزبانی مازندران و در سالن برادران شهید نوبخت بابلسر برگزار شد ۱۹ تیم در رده سنی نونهالان پسر از سراسر کشور طی یک روز توانایی و مهارت خود را در رشته اسکیت به نمایش گذاشتند.

برترین های دومین جشنواره اسکیت نونهالان کشور معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، در این جشنواره که به میزبانی مازندران و در سالن برادران شهید نوبخت بابلسر برگزار شد ۱۹ تیم در رده سنی نونهالان پسر از سراسر کشور طی یک روز توانایی و مهارت خود را در رشته اسکیت به نمایش گذاشتند.

در رده سنی ۷ و زیر ۷ سال، محمد نبی میرباقری و پارسا کبیر از استان البرز در جایگاه نخست ایستادند، ایلیا بهستانی و رادین وحدت از آذربایجان غربی الف دوم شدند و حسین جعفرزاده و مسعود سلیمانی از اصفهان بر سکوی سوم تکیه زدند.

در رده سنی ۸ تا ۹ سال، امین غزنوی و آروین نجفی از آذربایجان غربی الف اول شدند، مانی کیانی و ایلیا احمد رضایی از آذربایجان غربی ب بر سکوی دوم ایستادند و سبحان زینعلی و ایمان حسین زاده از خراسان رضوی الف عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی ۱۰ سال، پارسا پرخاشجو و سهیل داناییان از آذربایجان غربی الف بر سکوی اول ایستادند، امیررضا حسین علی پور و کیارش هاشم زاده از آذربایجان غربی ب در جایگاه دوم ایستادند و ماهان محسنی و محمد پارسا کلبادی از مازندران نیز عنوان سومی را از آن خود کردند.

در بخش تیمی نیز آذربایجان غربی الف اول شد، مازندران در جاگاه دوم قرار گرفت و خراسان رضوی الف بر سکوی سوم ایستاد.

جوایز این جشنواره از سوی شرکت لوئیجینو اهدا شد. جشنواره دختران نونهالان نیز ۷ اسفندماه در بابلسر برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز