خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استخر ۹ دی برگزار می شود؛

نبرد سپاهان و دانشگاه آزاد در فینال لیگ برتر واترپلو / شهبازی زنجان و نفت امیدیه در دیدار رده بندی

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۲۷

پرونده بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو روز جمعه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال این دوره از رقابت ها برگزارمی شود؛ جایی که دانشگاه آزاد و سپاهان رقابتی تماشایی برای قهرمانی خواهند داشت.

روز جمعه(یک اسفند ۱۳۹۳) با برگزاری رقابت های رده بندی و فینال، چهره قهرمان و تیم های برتر بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلوی باشگاه های کشور مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، روز جمعه اول اسفند ماه پرونده لیگ برتر واترپلوی باشگاه های کشور در سال ۱۳۹۳ بسته می‌شود. در این روز دو دیدار رده‌بندی و فینال بیست و چهارمین دوره لیگ برتر برگزار خواهد شد تا مراسم اهدا جام در استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شود.

در مرحله پلی آف این دوره از رقابت های لیگ برتر، تیم های اول و دوم جدول رده بندی به مصاف تیم های چهارم و سوم رفتند. دانشگاه آزاد در دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۱۳ بر ۳ و ۱۱ بر ۱۰ مقابل نفت امیدیه به برتری دست یافت تا راهی دیدار پایانی شود.

دیگر دیدار حساس مرحله پلی آف هم بین فولاد مبارکه سپاهان و شهبازی زنجان برگزار شد. رقابت نزدیک این دو تیم پس از تساوی ۹ بر ۹ در مسابقه رفت با حساب ۱۰ بر ۸ در مسابقه برگشت به سود سپاهان همراه شد تا فولاد مبارکه حریف دانشگاه آزاد در فینال شود و شهبازی به مصاف امیدیه در مرحله رده بندی برود.

ظهر جمعه و از ساعت ۱۵:۰۰ تیم های شهید شهبازی زنجان و نفت امیدیه برای کسب مقام سوم به مصاف هم می‌روند. دیدار رده بندی این فصل لیگ برتر واترپلو تکرار فینال سال گذشته است. دو تیم شهبازی و امیدیه که نسبت به فصل قبل با تغییراتی زیادی روبرو شده اند، این روزها در آمادگی کامل برای کسب سکوی سوم به سر می‌برند.

شهبازی به عنوان تیم سوم به مرحله پلی آف صعود کرد. این تیم با کسب پنج پیروزی، سه تساوی و سه شکست و به ثمر رساندن ۹۱گل عملکرد قابل توجهی داشت. نایب قهرمان فصل پیش تنها تیمی بود که موفق به متوقف کردن دانشگاه آزاد شد. نماینده زنجان روند پیروزی های متوالی دانشگاه آزاد را با کسب تساوی مقابل این تیم پاره کرد تا قدرتش را به رخ حریفان بکشد.

شهبازی در مرحله پلی آف مقابل تیم دوم جدول یعنی فولاد مبارکه سپاهان مغلوب شد و از راهیابی به فینال باز ماند. نفت امیدیه اما به عنوان تیم چهارم مرحله مقدماتی را به پایان رساند. تیم قدیمی امیدیه با چهار پیروزی، یک تساوی و پنج شکست مرحله مقدماتی را پست سر گذشت. قهرمان فصل پیش رقابت های لیگ برتر پس از مرحله گروهی مقابل داشگاه آزاد پرقدرت به آب زد و با شکست مقابل این تیم شانس حضور در فینال را از دست داد.

شهید شهبازی زنجان و نفت امیدیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه(یکم اسفند ۱۳۹۳) با قضاوت محمدرضا محمدی و امیر آذرخش به مصاف هم می روند. ناظر این مسابقه هم سیروس طاهریان خواهد بود.

دیدار فینال این فصل لیگ برتر هم از ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه آغاز می شود. دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تیم های اول و دوم مرحله گروهی، فینالیست های این فصل لیگ برتر واترپلو هستند. این دو تیم که ملی‌پوشان زیادی را در ترکیب خود دارند از ابتدای فصل هم مدعی قهرمانی بودند.

دانشگاه آزاد که به عنوان صدرنشین مرحله مقدماتی پای به بازی فینال گذاشته است تنها تیم بدون شکست امسال هم لقب گرفت. دانشگاه آزاد با هدایت علیرضا شهیدی پور روند شکست ناپذیری خود را تا مسابقه فینال هم حفظ کرد. این تیم پرقدرت با کسب ۹ پیروزی و یک تساوی و به ثمر رساند ۱۱۷ گل آمار خیره کننده ای در مرحله رفت داشت و امیدوار است تا مثل مرحله گروهی مقابل سپاهان پیروز شود.

از سوی دیگر تیم با برنامه فولاد مبارکه سپاهان هم با هدایت بهمن کیانی برای قهرمانی می‌‎جنگد. نماینده اصفهان در مرحله مقدماتی هشت پیروزی و تنها دوشکست در کارنامه اش دارد. هر دوی این باخت ها هم مقابل همین دانشگاه آزاد بوده است. سپاهانی‌ها با به ثمر رساندن ۱۲۰ گل در مرحله مقدماتی به عنوان بهترین خط حمله دست یافتند. اصفهانی ها می‌آیند تا با انتقام شکست‌های مرحله مقدماتی پس از دوری از لیگ برتر اینبار جام قهرمانی را با خود به خانه ببرند.

این دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ جمعه(یکم اسفند ۱۳۹۳) با قضاوت نادر غفوری و مسعود رضوانی برگزار می شود. ناظر مسابقه فینال هم محمدهادی بیک است.

برنامه مسابقات رده بندی و فینال بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو:

دیدار رده بندی: جمعه(یکم اسفند ۱۳۹۳) ساعت ۱۵:۰۰

شهید شهبازی زنجان – نفت امیدیه

دیدار فینال: جمعه(یکم اسفند ۱۳۹۳) ساعت ۱۶:۳۰

دانشگاه آزاد اسلامی – فولاد مبارکه سپاهان

مکان: تهران - ورزشگاه شهید شیرودی - استخر بین المللی ۹دی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز