خبرگزاری کار ایران

المپیاد فرهنگی - ورزشی کارگران؛

رقابت‌های کارگران در ۲۴ رشته ورزشی برگزار می‌شود / اعزام برترین‌ها به جهانی ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۴۴

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در پنج رشته ورزشی بانوان و ۱۹ رشته ورزشی آقایان با حضور برترین های ورزش کارگری از پنجم اسفند به میزبانی ساری مرکز استان مازندران برگزار می‌شود.

مشعل المپیاد فرهنگی‌ورزشی کارگران کشور روز سه شنبه با حضور جمعی از مردم و ورزشکاران در گرگان به مرکز استان گلستان رسید و در ادامه راهی ساری میزبان رقابت ها شد.

به گزارش ایلنا، این مشعل عصر دوشنبه در میان استقبال مردم شهرستان گنبدکاووس وارد استان گلستان شد و در ادامه به سمت شهر گرگان حمل شد.

مشعل المپیاد کارگران کشور این مشعل امروز پس از گرداندن در گلزار شهدا گرگان واقع در امامزاده عبداله(س)، از سوی چند تن از کارگران ورزشکار به سمت میدان بسیج این شهرستان(خروجی به طرف ساری) انتقال یافت.

این مشعل سپس توسط ورزشکاران گلستان به کردکوی در غرب استان حمل شد و از آنجا به نقطه مرز جغرافیایی گلستان و مازندران منتقل و تحویل ورزشکاران شهرستان بهشهر خواهد شد.

مشعل المپیاد فرهنگی‌ورزشی کارگران کشور سفر خود را از خوزستان آغاز کرده و با عبور از استان‌های لرستان، قم، مرکزی، تهران، خراسان رضوی و خراسان شمالی، وارد گلستان شده است.

نخستین المپیاد فرهنگی‌ورزشی کارگران کشور با عنوان از خلیج فارس تا دریای مازندران در پنج رشته ورزشی‌بانوان و ۱۹ رشته ورزشی آقایان با حضور برترین‌های ورزش کارگری از ۵ اسفند سال‌جاری به میزبانی ساری مرکز استان مازندران برگزار می‌شود.

نفرات برتر المپیاد ورزشی کارگران کشور به عنوان نماینده‌ایران برای شرکت در رقابت‌های جهانی که خرداد سال ۹۴ به میزبانی کشور ایتالیا برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز