خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی داخل سالن جام فجر؛

دوندگان خارجی بامداد امروز وارد ایران شدند / ایران با ۷ تیم بانوان و آقایان درجام فجر

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۱۷

تیم های خارجی شرکت کننده در بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن از بامداد امروز(سه‌شنبه) وارد ایران شدند.

تیم های خارجی شرکت کننده در بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن از بامداد امروز(سه شنبه) وارد ایران شدند.

به گزارش ایلنا، بیست و دومین دوره رقابت های بین المللی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارک فجرطی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه با حضور کشورهای، ترکمنستان، ازبکستان، عراق، ارمنستان، پاکستان، افغانستان، عمان و ایران در سالن مجموعه اختصاصی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

در این رقابت ها بیش از ۱۲۰ ورزشکار مرد و ۱۰۰ ورزشکار زن در مواد ۶۰،۴۰۰، ۸۰۰،۱۵۰۰ و سه هزار متر، ۶۰ متر ۴ در ۴۰۰ متر با مانع و پرش های ارتفاع، طول، سه گام و با نیزه(ویژه مردان) و همچنین در مواد پرتاب وزنه، هفتگانه(مختص مردان) و پنجگانه(زنان) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دوندگان ایرانی در بخش مردان در قالب تیم های نفت تهران، موسسه مالی و اعتباری افضل طوس، سبک سازان و تیم جوانان و در بخش زنان درقالب تیم های موسسه مالی و اعتباری افضل طوس، مقاومت و منتخب استانها در این مسابقات حضورخواهند یافت.

لازم به توضیح است تیم منتخب استانها در بخش بانوان را ورزشکاران برتر رقابت های قهرمانی کشور و لیگ سه مرحله‌ای باشگاه های سال جاری تشکیل می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز