خبرگزاری کار ایران

پلی آف لیگ برتر واترپلو؛

فولاد مبارکه و دانشگاه آزاد فینالیست شدند / قهرمان اول اسفند معرفی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۷۵

در دومین بازی دور برگشت مرحله حذفی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو فولاد مبارکه سپاهان با برتری مقابل شهید شهبازی زنجان دومین فینالیست لیگ برتر شد.

تیم فولاد مبارکه سپاهان با برتری در دیدار برگشت مرحله پلی آف به فینال بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو راه یافت و حریف دانشگاه آزاد شد.

به گزارش ایلنا، در دومین بازی دور برگشت مرحله حذفی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو، فولاد مبارکه سپاهان با برتری مقابل شهید شهبازی زنجان دومین فینالیست لیگ برتر شد.

فولاد مبارکه در یک بازی حساس و جذاب توانست فینالیست فصل گذشته یعنی شهید شهبازی زنجان را با نتیجه ۱۰ بر ۸ شکست دهد. بازی رفت دو تیم با تساوی ۹ بر ۹ به پایان رسیده بود.

فولاد مبارکه با این برد همراه با دانشگاه آزاد اسلامی فینالیست بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو شدند. دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی باید با یکدیگر رقابت کنند. تیم های بازنده مرحله پلی آف یعنی نفت امیدیه و شهید شهبازی زنجان هم برای کسب عناوین سوم و چهارم به مصاف هم می روند.

طبق اعلام سازمان لیگ برتر واترپلو دیدارهای رده بندی و فینال بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو اول اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز