خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش مجلس؛

با وجود مافیاها فضای ورزشی کشور سالم نیست / سیاسیون از ورزش بروند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۷۹

متاسفانه فضای ورزشی کشور سالم نیست، استعدادهای شناخته نمی‌شود، شایسته‌سالاری حکمفرما نیست و افراد غیر متخصص با زد و بند وارد ورزش حرفه‌ای و فوتبال می‌شوند.

عضو فراکسیون ورزش محلس با اشارخ به تاکید اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر داشتن ورزش پاک گفت: تا مافیا و مراکز فساد در ورزش وجود داشته باشد، چنین کاری محقق نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، عباسعلی منصوری آرانی ضمن بیان این مطلب، تاکید کرد: باید ورزش پالایش شود تا بتوانیم ورزشی پاک داشته باشیم. تا زمانی که مافیا و مراکز فساد در عرصه‌های مختلف ورزشی کشور وجود داشته باشد، پیشرفت نخواهیم کرد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل با بیان اینکه پیش از این نیز تاکید داشته است که فوتبال ایران سالم نیست، ادامه داد: متاسفانه فضای ورزشی کشور سالم نیست، استعدادهای شناخته نمی‌شود، شایسته‌سالاری حکمفرما نیست و افراد غیر متخصص با زد و بند وارد ورزش حرفه‌ای و فوتبال می‌شوند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که پای افراد سیاسی به عرصه مدیریت ورزشی باز می‌شود، ورزش کشور پیشرفت نخواهد کرد. وقتی سیاست وارد ورزش می‌شود نباید انتظار کسب موفقیت‌های متعدد داشت بلکه در چنین شرایطی ورزش حاشیه و سیاست متن می‌شود.

به گفته این نماینده باید ورزش متن و سیاست، اقتصاد و فرهنگ حاشیه فعالیت‌های ورزشی قرار گیرد. اما متاسفانه در حال حاضر ورزش حاشیه است و مسائل اقتصادی و سیاسی بر روح ورزش حرفه‌ای حاکم شده است.

عضو فراکسیون ورزش اظهار داشت: با وجود اینکه هم مجلس و هم دولت خواهان پاک شدن ورزش از فساد و مافیا هستند اما تا زمانی که پالایش به صورت جدی انجام نشود، همچنان شاهد سیاسی کاری و زد و بند در ورزش خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز