خبرگزاری کار ایران

لیگ فرصت خوبی برای جوانان بود؛

آفاق: شکست دانشگاه آزاد روحیه مارا بالا برد / ضربان قلب که بالا برود، اعتراض طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۷۴

بعد بازی با دانشگاه بچه‌های ما به خودباوری خوبی رسیدند. چه درحمله، چه در دفاع بازیکنان ما امروزخیلی روان‌تر از قبل بازی کردند و اشتباهاتمان کمتر بود اما در برابر دانشگاه چنین شرایطی نداشتیم.

فوروارد تیم پتروشیمی بندرامام معتقد است بازیکنان این تیم پس از پیروزی مقابل دانشگاه آزاد به خودباوری خوبی رسیدند و دلیل بازی خوب پتروشیمی مقابل مهرام همین موضوع است.

حامد آفاق در پایان دیدار پتروشیمی بندرامام و مهرام درباره داوری این دیدار به خبرنگار ایلنا گفت: بالاخره وقتی ضربان قلب بازیکنان بالا می‌رود، اعتراضات به داور و بازیکنان حریف طبیعی به نظر می‌رسد. اگر دادی هم در جریان بازی بلند می‌شود، در پایان از دل همدیگر درمی‌آوریم.

وی افزود: من با اکثر بچه‌های پتروشیمی دوستی نزدیکی دارم. به هرحال بسکتبال است و این اتفاقات پیش می‌آید. اگر قرار باشد هیچ حرف و حدثی پیش نیاید که دیگر ورزش جذابیتی ندارد.

آفاق در پاسخ به این پرسش که دلیل آمادگی بازیکنان پتروشیمی پس از چند بازی فرسایشی برابر دانشگاه آزاد چیست؟ توضیح داد: ‌ فکر می‌کنم بعد بازی با دانشگاه بچه‌های ما به خودباوری خوبی رسیدند. چه درحمله، چه در دفاع بازیکنان ما امروز خیلی روان‌تر از قبل بازی کردند و اشتباهاتمان کمتر بود اما در برابر دانشگاه چنین شرایطی را نداشتیم.

فوروارد تیم پتروشیمی بندرامام درباره امتیازاتی که هم‌تیمی‌هایش در لحظات پایانی از دست دادند، اظهار کرد: بالاخره برخی بازیکنان جوان هستند و ممکن است تمرکزشان را از دست بدهند. اگر قرار باشد همه کم اشتباه باشند که در ایران بازی نمی‌کنند و در لیگ‌هایی مثل لیگ چین بازی می‌کنند. به هرحال این مسابقات فرصت خوبی بود تا برخی بازیکنان جوان هم دقایقی بازی کنند و این تجربه خوبی برای آن‌ها بود.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام امروز در سومین دیدار فینال لیگ ملی بسکتبال با نتیجه ۶۱ بر ۵۴ مهرام را شکست داد تا سرنوشت قهرمانی این لیگ در بازی‌های بعدی مشخص شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز