خبرگزاری کار ایران

با این شیوه برگزاری لیگ موافق نیستم؛

نیکخواه بهرامی: حرف بزنم محروم می‌شوم / لیگ ملی یعنی چه؟!

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۵۸

به عنوان یک بازیکن نباید درباره چگونگی برگزاری لیگ ملی صحبت کنم اما این را می‌گویم که با برگزاری مسابقات به این شیوه موافق نیستم. من اصلاً نمی‌دانم لیگ ملی یعنی چه؟

فروارد ملی‌پوش تیم پتروشیمی بندر امام(ره) در پایان دیدار تیمش با مهرام که با برتری ۶۱ بر ۵۵ پتروشیمی به پایان رسید، گفت: اگر حرف بزنم محروم می‌شوم اما درباره بازی باید بگویم خوشحالم که برنده شدیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در باز‌ی‌های بعدی هم برابر مهرام عملکرد موفقی داشته باشیم.

صمد نیکخواه بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه نمی‌خواهم به بزرگترها بی‌احترامی کنم، افزود: به عنوان یک بازیکن نباید درباره چگونگی برگزاری لیگ ملی صحبت کنم، اما این را می‌گویم که با برگزاری مسابقات به این شیوه موافق نیستم. من اصلاً نمی‌دانم لیگ ملی یعنی چه؟ چرا نباید ما بازیکن خارجی داشته باشیم و رقابت‌ها به این صورت برگزار شود؟ فکر می‌کنم تماشاگر‌ها هم از این نوع برگزاری مسابقات راضی نیستند.

نیکخواه‌بهرامی در پاسخ به این پرسش که لیگ ملی به این شیوه در کشورهای دیگر هم برگزار می‌شود و دلیل مخالفت شما با آن چیست؟ توضیح داد: حرف من این است که اگر قرار است لیگ ملی داشته باشیم، این رقابت‌ها باید در تابستان برگزار شود تا بازیکنان جوان باشگا‌ه‌ها هم بتوانند با آمادگی کامل در آن شرکت کنند. به این ترتیب شرکت در لیگ برای باشگاه‌ها هم کم هزینه‌تر است.

بازیکن ملی‌پوش تیم پتروشیمی درباره حمایت تماشاگران از این تیم اظهار کرد: بدون‌شک حمایت تماشاگران از ما یکی از ارکان موفقیت پتروشیمی بود، آن‌ها ۱۴ ساعت کنار ما بودند و خوشحالم با این پیروزی باعثشادی آن‌ها شدیم.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام امروز در سومین دیدار فینال لیگ ملی بسکتبال با نتیجه ۶۱ بر ۵۴ مهرام را شکست داد تا سرنوشت قهرمانی این لیگ در بازی‌های بعدی مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز