خبرگزاری کار ایران

آغاز دور رفت پلی آف لیگ برتر واترپلو؛

مصاف حساس دانشگاه آزاد صدرنشین در امیدیه / پیکار سخت فولاد مبارکه در زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۸۵

دور رفت مرحله حذفی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو روز جمعه با برگزاری دو دیدار حساس پیگیری می شود و صدرنشینان لیگ مصافی حساس را در امیدیه و زنجان برگزار خواهند کرد.

دور رفت مرحله حذفی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو روز جمعه(۱۰بهمن ۱۳۹۳) با برگزاری دو دیدار حساس در امیدیه و زنجان آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، پس از پایان مرحله مقدماتی، دور حذفی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو از روز جمعه(۱۰ بهمن) آغاز می شود. در این روز چهار تیم صعود کرده از مرحله اول به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می کنند تا در نهایت دو تیم راه یافته به فینال مشخص شوند.

در زنجان شهید شهبازی(تیم سوم جدول) از تیم دوم مرحله نخست یعنی فولاد مبارکه سپاهان پذیرایی می کند. شهبازی مدافع عنوان قهرمانی انگیزه بالایی دارد تا در این مسابقه از امتیاز میزبانی استفاده کند و گام نخست را محکم بردارد. از سوی دیگر فولاد مبارکه که با ۱۶ امتیاز توانست به عنوان تیم دوم به مرحله پلی آف صعود کند، با تمام قوا به مصاف شهید شهبازی می رود تا در بازی برگشت به مشکل نخورد.

این دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه(۹۳/۱۱ / ۱۰) در امیدیه برگزار می شود. قاضیان این مسابقه مسعود رضوانی و حامد دایی تقی هستند و کار نظارت برعهده مجید نقاشلو است.

دیگر بازی حساس این مرحله در امیدیه برگزار می‌شود. نفت امیدیه تیم چهارم مرحله مقدماتی میزبان صدرنشین مرحله نخست یعنی دانشگاه آزاد اسلامی است. نفتی ها با برد مقابل نفت و گاز گچساران به مرحله پلی آف صعود کردند. نماینده امیدیه که در چند بازی اخیر با تغییراتی در کادر فنی روبرو شده مقابل تیم بدون شکست دانشگاه آزاد رقابت سخت و نفس‌گیری در پیش دارد. دانشگاه آزاد هم که به عنوان تنها تیم بدون شکست در مرحله مقدماتی شناخته شد قصد دارد با ادامه این روند و کسب نتیجه ای مناسب اندوخته ای با ارزش از امیدیه به تهران آورد.

این دیدار هم از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه(۹۳/۱۱ / ۱۰) در زنجان برگزار می‌شود. کار قضاوت بر عهده امیرحسین صفابخش و محمود نصر است. ناظر این مسابقه هم محمدهادی بیک خواهد بود.

برنامه بازی های دور رفت مرحله پلی آف مسابقات؛

جمعه ۹۳/۱۱ / ۱۰ - ساعت ۱۵

شهید شهبازی زنجان - فولاد مبارکه سپاهان

نفت امیدیه – دانشگاه آزاد اسلامی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز