خبرگزاری کار ایران

با پایان مرحله مقدماتی؛

برنامه دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر واترپلو اعلام شد / قهرمان اول اسفند معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۳۹۱

پرونده مرحله نخست بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو بسته شد و چهار تیم دانشگاه آزاد، فولاد مبارکه سپاهان، شهبازی زنجان و نفت امیدیه به مرحله حذفی این رقابت ها راه یافتند.

مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور(جام خلیج فارس) با صدرنشینی تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، با برگزاری دو دیدار معوقه از هفته اول دوربرگشت در زنجان و گچساران، مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو(جام خلیج فارس) با صدرنشینی تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.

در زنجان تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ مقابل میزبان خود شهید شهبازی به برتری رسید و در گچساران تیم نفت امیدیه با حساب ۱۰ بر ۸ تیم نفت و گاز گچساران را شکست داد. با برگزاری این دو بازی، پرونده مرحله نخست بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو بسته شد و چهار تیم دانشگاه آزاد، فولاد مبارکه سپاهان، شهبازی زنجان و نفت امیدیه به مرحله حذفی این رقابت ها راه یافتند.

تیم های اول تا چهارم لیگ برتر واترپلو به صورت حذفی با یکدیگر مسابقه می دهند تا در نهایت تکلیف تیم های راه یافته به دیدار رده بندی و فینال بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو مشخص شود.

بازی های مرحله دوم مسابقات از ۱۰ بهمن تا یکم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

برنامه بازی های مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو به این شرح است:
جمعه ۹۳/۱۱ / ۱۰
مرحله رفت پلی آف - ساعت ۱۵
تیم چهارم لیگ برتر(نفت امیدیه) - تیم اول لیگ برتر(دانشگاه آزاد)
تیم سوم لیگ برتر(شهبازی زنجان) - تیم دوم لیگ برتر(فولاد مبارکه) -

جمعه ۹۳/۱۱ / ۱۷
مرحله برگشت پلی آف - ساعت ۱۵
تیم اول لیگ برتر(دانشگاه آزاد) - تیم چهارم لیگ برتر(نفت امیدیه)
تیم دوم لیگ برتر(فولاد مبارکه) - تیم سوم لیگ برتر(شهبازی زنجان)

جمعه ۹۳/۱۲ / ۱
دیدار رده بندی و فینال لیگ بیست و چهارم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز