خبرگزاری کار ایران

جمعه با برگزاری ۲ دیدار مشخص می‌شود؛

دربی نفتی‌ها برای رسیدن به مرحله پلی‌آف / نبرد شاگردان‌سلطانی و رضایی برای صعود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۲۳

با برگزاری دو دیدار معوقه از هفته اول دور برگشت لیگ برتر واترپلو، مرحله مقدماتی به پایان می رسد و تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله پلی آف لیگ بیست و چهارم مشخص خواهد شد.

مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو روز جمعه با برگزاری دو بازی معوقه در زنجان و گچساران به پایان می‌رسد تا چهره تیم‌های راه یافته به مرحله پلی آف لیگ برتر واترپلو مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با برگزاری دو بازی معوقه از هفته اول دور برگشت بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو، بازی های مرحله مقدماتی به پایان می رسد. پس از برگزاری این دو مسابقه، تکلیف ۴ تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف مشخص می‌شود.

در زنجان تیم شهید شهبازی میزبان فولاد مبارکه سپاهان است. سپاهانی که با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند، پیش از این صعودشان به جمع ۴ تیم راه یافته به مرحله حذفی قطعی شده است. نماینده اصفهان می‌خواهد دست پر از زنجان برگردد و جایگاهش را در رده دوم محکم تر کند. از سوی دیگر شهید شهبازی نیز که با ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و خیالش از بابت صعود راحت است، می‌خواهد از امتیاز میزبانی استفاده کند و بازی را به نفع خود به پایان ببرد.

این دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه(۹۳/۱۱ / ۳) در زنجان برگزار می‌شود. نادر غفوری و حامد دایی‌تقی داوران این مسابقه هستند و مجید نقاشلو به عنوان ناظر در استخر محل مسابقه حضور خواهد یافت.

دیگر دیدار حساس معوقه از هفته اول دور برگشت بین تیم های نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه برگزار می شود. نفتی ها در حالی دربی را برگزار می کنند که تیم پیروز این دیدار به جمع چهار تیم برتر می شود. نفت امیدیه و شاگردان داود رضا سلطانی، امید دارد تا با پیروزی و یا تساوی در این دیدار به مرحله پلی آف صعود کند. از سوی دیگر شاگردان جوان وحید رضایی چاره ای جز برد ندارند. گچسارانی ها با برد مقابل نفت امیدیه با این تیم هم امتیاز می شوند و با تفاضل گل بهتر نسبت به امیدیه صعود می کنند.

این دیدار هم از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه(۹۳/۱۱ / ۳) در گچساران برگزار می‌شود. کار قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا محمدی و امیر آذرخش است. کار نظارت بر این دیدار را هم محمدهادی بیک انجام می دهد.

برنامه بازی های عقب افتاده هفته اول دور برگشت:

شهید شهبازی زنجان - فولاد مبارکه سپاهان؛ روز جمعه(۹۳/۱۱ / ۳) - ساعت ۱۵:۰۰ - زنجان

نفت و گاز گچساران – نفت امیدیه؛ روز جمعه(۹۳/۱۱ / ۳) - ساعت ۱۵:۰۰ - گچساران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز