خبرگزاری کار ایران

در حاشیه مجمع اسکی مطرح شد؛

واکنش معاون وزیر به دستگیری متخلفین ورزشی / ضرورت اصلاحات در اساسنامه فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۷۰

عزم وزارت ورزش و جوانان و دولت بر این است که با فساد مبارزه کند و ما نیز طبق شعاری که تحت عنوان ورزش پاک مطرح کردیم به دنبال آن هستیم تا محیط ورزش را از برخی آلودگی ها پاک کنیم.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به بازداشت جمعی از متخلفین ورزشی گفت: دولت و وزارت ورزش عزج جدی و قاطعی در برخورد با مقوله فساد دارند و شعار این وزاتخانه ورزش پاک است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید نصرالله سجادی که در حاشیه نشست مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب در پاسخ به این سئوال که اسامی متخلفین در حوزه وزارت ورزش و جوانان که صبح امروز از طریق سایت این وزارتخانه منتشر شده است گفت: اسامی را نهادهای مسئول در کشور می توانند اعلام کنند و ما اجازه انتشار اسامی این متخلفین را نداریم.

سجادی تصریح کرد: عزم وزارت ورزش و جوانان و دولت بر این است که با فساد مبارزه کند و ما نیز طبق شعاری که تحت عنوان ورزش پاک مطرح کردیم به دنبال آن هستیم تا محیط ورزش را از برخی آلودگی ها پاک کنیم.

وی همچنین درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان طی دو بازی که با کشورهای بحرین و قطر داشته اند خوب توانسته اند در میدان ظاهر شوند.

وی اظهار امیدواری کرد که با پیروزی تیم ملی ایران در بازی فردا به مرحله بعد راه یابیم.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی درباره بررسی اصلاحیه اساسنامه فدراسیون های ورزشی نیز اظهار داشت: در حال حاضر هفته ای دو بار با حضور کارشناسان خبره مشغول بررسی اصلاح نهایی اساسنامه ها هستیم.

وی یادآور شد: اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز به اصلاحات نیاز دارد و باید در برخی از بخش ها بازنگری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز