خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش مطرح کرد؛

بودجه ۷۰۰ میلیاردی دردی از ورزش دوا نمی‌کند / ضرورت تخصیص بودجه مستقل به ورزش‌بانوان

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۲۱

بودجه ورزش برای اتمام حدود ۶ هزار پروژه نیمه تمام در سطح کشور حدود ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد اما با افزایش ۵۳.۵ درصدی تنها ۷۰۰ میلیارد تومان به این حوزه تعلق گرفته است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از بودجه ورزش کشور در سال ۹۴ گفت: شاید از لحاظ شکلی ۵۳.۵ درصد به بحثورزش اضافه شده باشد اما بودجه ورزش از ابتدا و در گذشته نیز برای این حوزه کم بوده است.

به گزارش ایلنا، حسین گروسی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: بودجه ورزش برای اتمام حدود ۶ هزار پروژه نیمه تمام در سطح کشور حدود ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد اما با افزایش ۵۳.۵ درصدی تنها ۷۰۰ میلیارد تومان به این حوزه تعلق گرفته است.

وی افزود: برای رسیدگی بهتر به حوزه جوانان و ورزش به صورت منفک لازم است این دو حوزه از هم جدا شود تا بتوان بودجه های مستقلی برای آنها لحاظ کرد تا بودجه جوانان نیز زیر سایه ورزش مغفول نماند.

گروسی در گفت‌وگو با خانه ملت ادامه داد: حتی ضروری است بحثبودجه حوزه زنان نیز در وزارت ورزش و جوانان با تشکیل یک سازمان تفکیک شود چرا که استعداد های بسیاری مخصوصا در حوزه ورزش بانوان وجود دارد که به علت کمبود بودجه با مشکلاتی مواجه است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در پایان خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان باید اساسنامه جدیدی بنویسد تا سرفصل های بودجه سازمان های خود را جدا کند اما به طور کل در نهایت عدد بودجه ای که برای این وزارتخانه در نظر گرفته شده است بسیار کم بوده و اگر همه آن به جوانان یا همه به ورزش اختصاص یابد باز هم کم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز