خبرگزاری کار ایران

از عملکرد تیم پیکان راضی هستم؛

اکبری: مشکلات لیگ برتر امسال کمتر از سال قبل بود / اشتباهات دور رفت تکرار نمی شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۴۸

از عملکرد تیم پیکان راضی هستم هر چند بازیکنان آسیب دیده داشتیم. البته تیم پیکان هم ضعف های داشت که در نیم فصل دوم برطرف خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: هر تورنمنتی برای خود مشکلاتی دارد که قابل پیش بینی نیست، اما دور رفت لیگ برتر والیبال امسال نسبت به سال های گذشته بهتر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری در ارزیابی دور رفت لیگ برتر والیبال افزود: مهمترین ویژگی دور رفت برگزاری هفته ای یک مسابقه بود و این موضوع به تیم ها کمک کرد که اگر بازیکنان آسیب دیده دارند به آنان بهتر برسند و تمرینات منظم تری نیز برگزار کنند.

وی با بیان اینکه برطرف کردن ضعف های تیمی از دیگر محاسن برگزاری هفته ای یک مسابقه است، تاکید کرد: تیم ها در دور رفت موفق به برطرف کردن نقاط ضعف بازیکنان خود شدند و این موضوع بیانگر رقابت شدید در دور برگشت خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران که در دور رفت صدرنشین گروه یک شد، درباره میزان رضایت از عملکرد بازیکنانش در دور رفت گفت: از عملکرد تیم پیکان راضی هستم هر چند بازیکنان آسیب دیده داشتیم. البته تیم پیکان هم ضعف های داشت که در نیم فصل دوم برطرف خواهد شد.

اکبری سطح فنی مسابقات دور برگشت را متفاوت خواند گفت: قطعا شرایط تیم ها در دور برگشت متفاوت تر خواهد بود. آنان اشتباهاتی که در دور روفت داشتند، تکرار نخواهند کرد.

وی در باره عملکرد سازمان لیگ فدراسیون والیبال در دور رفت گفت: سازمان لیگ تمام تلاش خود برای برگزاری منظم مسابقات انجام داد. طبیعی است که مشکلاتی نیز وجود دارد اما مشکلات نسبت به دوره قبل کمتر بود.

دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال از چهارشنبه دهم دی ماه آغاز می شود و تا چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت تا در نهایت هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز