خبرگزاری کار ایران

جودوی‌‌نوجوانان و جوانان آسیا - هنگ‌کنگ؛

پایان‌کار جودوکاران جوان‌ایران با ۱۰ مدال / قهرمانی سامورایی‌ها در آسیا

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۵۵

امروز یکشنبه پانزدهمین دوره رقابت های جوانان آسیا به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در این بخش موفق به کسب یک نقره و ۴ برنز در بخش مردان و یک برنز در بخش بانوان شد.

کاروان اعزامی جودوی ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با ۱۰ مدال با عنوان ششمی آسیا به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، هشتمین دوره رقابت‌های نوجوانان و پانزدهمین دوره رقابت‌های‌جوانان آسیا، پنجشنبه گذشته با حضور ۳۲۲ جودوکار از ۲۲ کشور به میزبانی هنگ‌کنگ در سالن شیک کیپ‌پارک آغاز شد که در نهایت تیم‌های اعزامی کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۸ برنز شدند.

امروز یکشنبه پانزدهمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در این بخش موفق به کسب یک نقره و ۴ برنز در بخش مردان و یک برنز در بخش بانوان شد.

ایمان نیک‌اقبال در وزن ۸۱ - کیلوگرم یک مدال‌نقره کسب کرد. محمد رشنونژاد، محمد محمدی بریمانلو، احمد قاسمی، خسرو رحیمی ۴ برنز در بخش پسران و زهرا نادری در بخش بانوان یک مدال برنز کسب کردند.

تیم ملی جوانان ایران در بخش پسران با آسیب‌دیدگی حسین عربی نماینده وزن ۹۰ - کیلوگرم در آستانه اعزام، با ۷ جودوکار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد و موفق به کسب ۶ مدال شد.

در پایان این رقابت‌ها ژاپن قهرمان شد، کره‌جنوبی در جایگاه دوم ایستاد و مغولستان هم سوم شد. ازبکستان و تاجیکستان عناوین چهارم و پنجم را کسب کردند و تیم ملی کشورمان هم با یک نقره و ۴ برنز در مکان ششم ایستاد.

در بخش نوجوانان هم سهیل جمال‌آبادی موفق به کسب مدال‌طلا شد، زهرا باقری، حمیدرضا ملک‌زاده و علیرضا خجسته هم مدال برنز کسب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز