خبرگزاری کار ایران

بهترین نفرات عضو تیم ملی می‌شوند؛

استکی: می‌توانیم همزمان ۴ تیم‌ملی بوکس داشته‌باشیم / تیم الف و ب نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۳۶

اینطور نیست که بگوییم تیم الف یا ب داریم، بلکه قرار است این دو تیم در کنار یکدیگر تمرین کنند و از بین آنها، بهترین نفرات عضو تیم ملی شده و عازم مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی شوند.

مربی تیم ملی ب بوکس گفت: ورزش بوکس به گونه‌ای است که می‌توانیم تا ۴ تیم ملی نیز داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پایان جلسه کمیته فنی فدراسیون بوکس که هفته گذشته برگزار شد، تشکیل تیم ملی ب در دستور کار فدراسیون قرار گرفت و در نهایت، مقرر شد تیم ملی ب کار خود را به زودی آغاز کند.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این‌باره اظهار داشت: بوکس با سایر رشته‌های ورزشی فرق دارد. در این ورزش، می‌توان ۴ تیم ملی همطراز داشت. تشکیل تیم ب نیز برای پشتوانه‌سازی انجام شده است.

وی افزود: اینطور نیست که بگوییم تیم الف یا ب داریم، بلکه قرار است این دو تیم در کنار یکدیگر تمرین کنند و از بین آنها، بهترین نفرات عضو تیم ملی شده و عازم مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی شوند.

مربی تیم ملی ب بوکس در مورد برنامه‌های آینده این تیم تصریح کرد: روز ۲۵ آذرماه انتخابی داریم که در پایان، نفرات برتر ۱۰ وزن مستقیما وارد اردو می‌شوند و در کنار سایر بوکسورها، در تمرینات شرکت می‌کنند. در نهایت نیز از بین دو تیم، نفرات اصلی انتخاب می‌شوند.

مربی تیم ملی امید بوکس در پایان درخصوص این تیم یادآور شد: در این ۶-۷ ماهی که در خدمت این تیم بودم، بوکسورهای خوبی به تیم جوانان معرفی شدند که چند بوکسور در مسابقات برون‌مرزی مدال گرفتند. هدف از تشکیل این تیم نیز فقط پشتوانه‌سازی و ساختن بوکسورهای آینده‌دار برای تیم ملی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز