خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ برتر ووشو؛

دو قهرمان جهان باختند، یکی هم به سختی پیروز شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۹۶

حمیدرضا لادور در ۸۵ کیلوگرم و سجاد عباسی در وزن ۷۵ کیلوگرم که مدال جهانی دارند و در بازی‌های آسیایی اینچئون نیز موفق به کسب نشان نقره شدند، برابر حریفان خود تن به شکست دادند.

هفته چهارم لیگ برتر ووشو در حالی روز پنجشنبه برگزار شد که دو قهرمان جهان مقابل حریفانشان شکست خوردند و یک ملی پوش سرشناس دیگر به سختی حریفش را مغلوب کرد.

به گزارش ایلنا، هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور صبح پنجشنبه(۱۳ آذرماه) در آکادمی ووشو برگزار شد که در یکی از بازی های این هفته، حمید رضا لادور در ۸۵ کیلوگرم و سجاد عباسی در وزن ۷۵ کیلوگرم که مدال جهانی دارند و در بازی های آسیایی اینچئون نیز موفق به کسب نشان نقره شدند، برابر حریفان خود تن به شکست دادند. همچنین حمید قلی پور نیز در ۹۰ کیلو به سختی مقابل حریفش صاحب برتری شد.

نتایج گروه یک لیگ برتر ووشو به این شرح است:
تاکسیرانی آمل ۴ - کمیته شینگ یی چوان(عمران اریکه) ۹
دانشگاه آزاد اسلامی ۹ - شهرداری بندرعباس ۴

در گروه دوم نیز این این نتایج به دست آمد:
پارس جنوبی ۱۱ - سپاه میرجاوه سیستان و بلوچستان ۲

گفتنی است در پایان هفته چهارم لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور، تیم دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری بندرعباس عناوین اول و دوم جدول را در اختیار دارند. در گروه دوم نیز پارس جنوبی و پاس قوامین کرمانشاه مقام های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز