خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم جمعه برگزار می شود؛

رقابت دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه برای قهرمانی نیم فصل

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۵۰

پرونده دور رفت مسابقات لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۳ روز جمعه(۱۴آذر) با برگزاری سه دیدار در شهرهای امیدیه، زنجان و گچساران بسته می شود.

در آخرین هفته از دور رفت رقابت های لیگ برتر واترپلو روز جمعه(۱۴ آذر) سه دیدار برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان نیم‌فصل این دوره از رقابت ها مشخص شود.

به گزارش ایلنا، پرونده دور رفت مسابقات لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۳ روز جمعه(۱۴آذر) با برگزاری سه دیدار در شهرهای امیدیه، زنجان و گچساران بسته می شود.

طبق برنامه و از ساعت ۱۵ به طور همزمان تیم های نفت امیدیه، شهید شهبازی زنجان و نفت و گاز گچساران به ترتیب میزبان فولاد مبارکه سپاهان، دانشگاه آزاد اسلامی و چوکا تالش هستند.

در امیدیه رقابت حساس نفت این شهر و فولاد مبارکه سپاهان بسیار تأثیرگذار خواهد بود. امیدیه میزبان، تیم پنج امتیازی این فصل به استقبال سپاهان شش امتیازی می رود و امیدوار است با استفاده از امتیاز میزبانی خود را به صدر جدول نزدیکتر کند. از طرفی سپاهانی ها هم فقط برای پیروزی به امیدیه سفر می کنند و نمی خواهند فاصله دو امتیازی خود را با صدر جدول افزایش دهند. فولاد مبارکه با به ثمر رساندن ۵۱ گل از خط حمله پرقدرتی برخوردار است و نفت امیدیه هم با ۳۸ بار گل زنی تا اینجای رقابت ها کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است.

این مسابقه ازساعت ۱۵ روزجمعه(۱۴ آذر) درشهر امیدیه به قضاوت محمدرضا محمدی و امیر آذرخش و تحت نظارت محمدهادی بیک برگزار می شود.

دیگر دیدار حساس این هفته را دو تیم شهید شهبازی زنجان و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می کنند. شهبازی میزبان این مسابقه است. تیم شهید شهبازی زنجان که از چند مهره خارجی در ترکیب خود بهره می برد با پنج امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است. غلبه بر تیم شهبازی در زنجان کار بسیار دشواری است. شاگردان عربدوست در این بازی می کوشند تا با پیروزی مقابل دانشگاه صدرنشسن اختلاف خود را با صدر جدول به حداقل برسانند. در سوی دیگر هم دانشگاه آزاد به دنبال ادامه روند شکست ناپذیری خود است. تیم دانشگاه آزاد تا به اینجای فصل با کسب چهار پیروزی از چهار بازی عملکرد فوق العاده ای داشته است و در تلاش است با پیروزی در این دیدار به عنوان قهرمان نیم فصل به کار خود پایان دهد.

داوران این دیدار حامد دایی تقی و نادر غفوری هستند و حمید شب انگیز هم به عنوان ناظر رأس ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه(۱۴ آذر) در استخر شهید شهبازی زنجان حضور خواهد داشت.

نفت و گاز گچساران و چوکای تالش هم دیگر دیدار هفته هفتم را برگزار می کنند. هردوی این تیم ها به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در رقابت های این فصل هستند. نفت و گاز گچساران که میزبانی این مسابقه را بر عهده دارد بدون شک هدفی جز پیروزی در این هفته ندارد. شاگردان وحید رضایی در چهار بازی گذشته خود توفیق پیروزی نداشته اند و همانند حریف خود تشنه کسب نخستین دو امتیاز این فصل هستند. چوکای تالش و نفت و گاز گچساران هم از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه(۱۴ آذر) در شهر گچساران به مصاف هم می روند.

ناظر این دیدار منصور مهذب است و کار قضاوت بر عهده عبدالامیرریحانی و محمود نصر است.

با برگزاری این سه دیدار پرونده دور رفت بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو بسته می شود و تکلیف قهرمان نیم فصل مشخص می شود.

برنامه رقابت های هفته هفتم لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۳:

از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه(۱۴ آذر):

نفت امیدیه – فولاد مبارکه سپاهان(امیدیه)

شهید شهبازی زنجان – دانشگاه آزاد اسلامی(زنجان)

نفت و گاز گچساران – چوکا تالش(گچساران)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز