خبرگزاری کار ایران

طلایم را به دخترم تقدیم می‌کنم؛

سلیمانی: بعد از ۱۸ ماه دوری از تیم‌ملی با طلا بازگشتم / ۳ هزار دلار پاداشم را خوردند!

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۱۳

اول قرار بود یک خودرو پراید بدهند. بعد گفتند ۳ هزار دلار که آن را هم ندادند. در ادامه قرار شد یک میلیون تومان پرداخت کنند که این کار را هم نکردند. به هر حال، مقصر این اتفاق مسئول سابق انجمن موی‌تای است.

قهرمان رقابت‌های موی‌تای بازی‌های ساحلی آسیا گفت: این مدال خیلی به من چسبید. چون بعد از ۱۸ ماه دوری از تیم ملی، موفق به کسب آن شدم.

کاوه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد سطح مسابقات موی تای بازی‌های ساحلی آسیا در تایلند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کشورهای آسیا با تمامی قوا و با بهترین نفرات خود در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند، بازی‌ها در سطح بسیار بالا برگزار شد.

وی درخصوص کسب نشان طلای خود نیز افزود: بابت کسب این مدال بسیار خوشحالم، چون برای آن بسیار زحمت کشیدم. من بعد از ۱۸ ماه دوری از تیم ملی، با قدرت بازگشتم و موفق به کسب نشان طلا شدم.

قهرمان موی‌تای جهان، در پاسخ به این سوال که نحوه استقبال مسئولان استان‌کردستان از شما چگونه بود، یادآور شد: بنده همین الان در تربیت‌بدنی استان هستم. مسئولان ورزش استان استقبال‌خوبی از من به عمل آوردند که از آنها تشکر می‌کنم. ضمنا قرار است هفته آینده مراسمی نیز برگزار و از بنده تقدیر شود.

سلیمانی در ادامه درباره برنامه‌های آینده تیم ملی موی‌تای گفت: حدود ۴ ماه دیگر مسابقات قهرمانی جهان در برزیل برگزار خواهد شد که برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها، تمرینات تیم ملی به زودی از سر گرفته خواهد شد.

قهرمان مسابقات بین‌المللی جام ریاست‌جمهوری، در پاسخ به این پرسش که بالاخره پاداش قهرمانی خود در تورنمنت بین‌المللی جام ریاست‌جمهوری که حدود ۳ سال قبل به میزبانی کشورمان برگزار شد را دریافت کردید یا نه، تصریح کرد: بعد از گذشت نزدیک ۳ سال هنوز این پاداش را به من نداده‌اند که البته فکر هم نمی‌کنم دیگر آن را بدهند. اول قرار بود یک خودرو پراید بدهند. بعد گفتند ۳ هزار دلار که آن را هم ندادند. در ادامه قرار شد یک میلیون تومان پرداخت کنند که این کار را هم نکردند.

وی در پایان اظهار داشت: قهرمانی‌ام در مسابقات‌ساحلی آسیا، خیلی به من چسبید، چون واقعا برای آن زحمت کشیده بودم. این مدال را به دخترم " سوژین " تقدیم می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز