خبرگزاری کار ایران

ورزشگاه‌شیرودی ۱۰ برابر می‌شود؛

وعده وزیر ورزش برای توسعه و بازسازی ورزشگاه پیر پایتخت

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۵۷

معتقدم اعزام افراد صاحب نام سیاسی، فرهنگی و اقتصادی همراه با تیم ها ضرورت ندارد مگر اینکه حضور این افراد بتواند به رشد ورزش کمک کند و آورده ای برای ورزش کشور داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشگاه شیرودی کاملا بازسازی خواهد شد، گفت: فضای ورزشی این مجموعه ۱۰ برابر می شود ولی زمین چمن آن به عنوان یک نماد قدیمی ورزش ایران حفظ خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در جمع روسای فدراسیون های ورزشی به نتایج درخشان کاروان ورزشی ایران در تایلند اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت ورزش کشور در قاره آسیا از شرایط مطلوبی برخوردار است.

گودرزی درباره اهمیت جایگاه مسئولان، مدیران و فعالان عرصه ورزش گفت: اعتلای ورزش ایران در بخش های فنی، فرهنگی و تربیت نیروی انسانی مأموریت اصلی این وزاتخانه است اما در این بین نباید از نگاه ارزشی به این مقوله غافل شد زیرا ورزش بدون ارزش یک امر ناقص است.

وی در ادامه و در خطاب به مسئولان و مدیران ورزشی تأکید کرد: کسانی هستند که با رشد و توسعه پایدار ورزش مخالف هستند و عملا در تقابل با شما قرار دارند، متأسفانه این افراد در مراکز قدرت نیز سهم دارند؛ پس با شفاف سازی و بیان حقایق می توان در برابر این افراد ایستاد و راه را برای پیشرفت در بخش های مختلف هموار کرد.

گودرزی در این نشست با اشاره به شرایط کشور و نگاه به مفهوم به اقتصاد مقامتی گفت: هر سال اعزام های برون مرزی زیادی از سوی فدراسیون ها داریم که بار مالی برای کشور دارد و تاکید می کنم این اعزام ها باید با کارشناسی و با تایید شورای برون مرزی باشد و توصیه می کنم از اعزام های برون مرزی خودسرانه و بدون مجوز جلوگیری شود.

وزیر ورزش گفت: معتقدم اعزام افراد صاحب نام سیاسی، فرهنگی و اقتصادی همراه با تیم ها ضرورت ندارد مگر اینکه حضور این افراد بتواند به رشد ورزش کمک کند و آورده ای برای ورزش کشور داشته باشد.

گودرزی در ادامه این نشست دقت نظر در امور مالی را مورد توجه قرار داد و گفت: کار آفرینی خوب است اما نه به قیمت نادیده گرفتن اصل مأموریت ورزشی که برعهده مان گذاشته شده است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از ورزشکاران به عنوان سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و نقش رییس فدراسیون را هدایت گری توصیف کرد و افزود: در بازی های آسیایی شاهد این هستیم که اکثر ورزشکاران تحت مدیریت و امر رییس فدراسیون خود در حوزه قهرمانی فعالیت می کنند، همین امر باعثموفقیت این فدراسیون و ورزشکاران شان شد.

گودرزی ادامه داد: اما این سربازان نباید به جای رییس فدراسیون بیندیشند و تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون های موفق آن هایی هستند که گسیختگی در ورزشکاران آن ها وجود ندارد. تیم باید در خدمت فدراسیون باشد و رییس فدراسیون باید سخنگوی ورزشکاران نیز خود باشد.

گودرزی در پایان این نشست از محمود خسروی وفا رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان قدردانی کرد و نتایج کسب شده در رقابت های پاراآسیایی را قابل تقدیر خواند و افزود: مدال آوری این فدراسیون به خاطر کار خوب فرهنگی و با برنامه از سوی رییس این فدراسیون است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز