خبرگزاری کار ایران

علی رغبتی عنوان کرد:

ورود مربیان خارجی مجوز وزارت ورزش و جوانان را می خواهد / ابهام در قرارداد کرانچار با تیم امید

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۸۵

کار اصلی این کمیسیون ارزیابی و بررسی شرایط حرفه ای و فنی مربیان خارجی است که قرار است هدایت تیم های مختلف ایران را بر عهده بگیرند.

مدیر کل دفتر ارزشیابی و نظارت وزارت ورزش و جوانان گفت: کمیسیون تائید مربی خارجی حدود یک سال و نیم قبل در وزارت خانه ایجاد شده است و هدف آن صیانت از حقوق ورزش و سرمایه های کشور است.

به گزارش ایلنا، علی رغبتی ضمن بیان این مطلب افزود: کمیسیون تائید مربی خارجی حدود یک سال و نیم قبل در وزارتخانه ایجاد شده و هدف آن صیانت از حقوق ورزش و سرمایه های کشور است.

علی رغبتی افزود: کار اصلی این کمیسیون ارزیابی و بررسی شرایط حرفه ای و فنی مربیان خارجی است که قرار است هدایت تیم های مختلف ایران را بر عهده بگیرند. نظارت بر قرارداد، میزان آن و نحوه پرداخت و شرایط حقوقی حاکم بر آن از جمله مسئولیت های این بخش است.

دبیر کمیسیون تائید مربیان خارجی گفت: ریاست کمیسیون با دکتر سجادی است و دبیرکل کمیته ملی المپیک، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی و رئیس فدراسیون پیشنهاد دهنده مربی خارجی نیز از اعضای آن هستند.

مدیرکل دفتر ارزشیابی و نظارت وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: البته بعد از نظر این کمیسیون موارد به شورای برون مرزی ارجاع داده می شود تا تائید نهایی برای بکارگیری مربیان خارجی آن جا صادر گردد.

رغبتی در پاسخ به این سوال که آیا این موارد شامل همه رشته ها حتی فوتبال هم می شود گفت: این کمیسیون و رعایت مفاد قانونی آن به منظور حفظ شرایط حرفه ای ورزش کشور و صیانت از سرمایه های ملی برای تمام فدراسیون ها لازم الاجرا است.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که مراحل نهایی عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با زلاتکو کرانچار پشت سر گذاشته می شد، با این شرایط حضور این مربی کروات در تیم امید در هاله ابهام قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز