خبرگزاری کار ایران

فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد؛

طهماسبی ۱۸ ماه از هرگونه فعالیت در دوومیدانی محروم شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۷۰

وی درخصوص اتهام عدم اجرای دستورات و مقررات فنی فدراسیون که منجر به حذف تیم ملی دوی ۴ در ۴۰۰ متر امدادی ایران شد گفت: تعمدی در حذف تیم ایران نداشته و به واسطه استرس وارده مرتکب اشتباه شده است.

کمیته انضباطی فدراسیون دوومیدانی امروز(سه‌شنبه) با حضور اعضا تشکیل شد و پس از بررسی موضوع پیش آمده در تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی ایران در بازی‌های آسیایی در نهایت رای به محرومیت ۱۸ ماهه احسان طهماسبی داد.

به گزارش ایلنا، سید علی فرشاد سپهر رئیس کمیته انضباطی فدراسیون دوومیدانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در رسیدگی به تخلفات ورزشکار موصوف علاوه بر ترک فعل و عدم اجرای مقررات و دستورات فنی و عدم انجام وظیفه در بازی‌های آسیایی به تخلف دیگر وی مبنی بر مصاحبه خلاف واقع و نشر اکاذیب علیه فدراسیون دوومیدانی متهم شد که نامبرده در جلسه رسیدگی موارد مصاحبه انجام شده را کاملا تایید کرد.

وی در خصوص اتهام عدم اجرای دستورات و مقررات فنی فدراسیون که منجر به حذف تیم ملی دوی ۴ در ۴۰۰ متر امدادی ایران شد، گفت: تعمدی در حذف تیم ایران نداشته و به واسطه استرس وارده مرتکب اشتباه شده است.

در پایان اعضای کمیته انضباطی شامل کارشناسان اعزامی از اداره کل بازرسی، اداره کل حقوقی و دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان و همچنین سایر اعضای کمیته انضباطی از فدراسیون دوومیدانی به شکایت بقیه اعضای تیم ۴ در ۴۰۰ متر در خصوص تمرد نامبرده و همچنین شکایت فدراسیون در خصوص مصاحبه خلاف واقع و نشر اکاذیب رسیدگی و با عنایت به مستندات موجود و سوابق قبلی ورزشکار متخلف و دلایل و شواهد متقن حاکی از وقوع تخلف توسط نامبرده، بالاتفاق وی را به مدت ۱۸ ماه از حضور در عرصه ورزش دوومیدانی محروم کردند که این مدت یک سال قطعی و ۶ ماه نیز به مدت ۲ سال تعلیقی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز