خبرگزاری کار ایران

می خواهند روحیه تیم را تخریب کنند؛

زارع: برخی بدنبال تضعیف تیم ملی وزنه برداری هستند / امیدوارم امتیازات خوبی برای المپیک بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۹۰

انتخابات فدراسیون وزنه برداری نزدیک است و متاسفانه این باور غلط در برخی افراد نهادینه شده که برای رسیدن به پست و مقام ابتدا باید مسئول قبلی را تخریب کرد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: برخی در فاصله چند روز مانده به رقابت های جهانی تحرکات خود را برای تخریب روحیه ملی پوشان آغاز کرده و برای این کار کمر همت بسته اند.

به گزارش ایلنا، بهمن زارع با انتقاد از برخی افراد که به دنبال تضعیف روحیه ملی پوشان هستند، افزود: مردم همواره بهترین قاضی بوده اند و دیدند کسانی که خود را دلسوز وزنه برداری می دانند در فاصله چند روز تا شروع رقابت های جهانی تحرکات خود را برای تخریب روحیه ملی پوشان آغاز کرده اند.

وی اظهار داشت: بدون شک نقد کردن بجا، همراه با ارائه راهکارها و پیشنهادهای منصفانه سبب رشد و ارتقا می شود، اما اینجا برخی فقط به دنبال تخریب هستند.

زارع خاطر نشان کرد: انتخابات فدراسیون وزنه برداری نزدیک است و متاسفانه این باور غلط در برخی افراد نهادینه شده که برای رسیدن به پست و مقام ابتدا باید مسئول قبلی را تخریب کرد.

وی ادامه داد: فرد شایسته کسی است که شهامت بیان خدمات مثبت نفرات قبلی را هم داشته باشد و کسی که با تخریب به دنبال پست و مقام باشد به طور قطع در ماموریتی که برعهده او گذاشته خواهد شد، موفق نخواهد بود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: تمرینات اصلی تیم ملی از امروز(چهارشنبه) در قزاقستان آغاز می شود و امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که ملی پوشان با آمادگی مطلوبی در رقابت های جهانی شرکت کنند.

وی در ادامه با ابراز رضایت از شرایط وزنه برداران سبک وزن تیم ملی گفت: سه وزنه بردار وزن های ۵۶ و ۶۹ کیلوگرم تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارند و البته با توجه به رقابت سنگین جهانی، انتظار من از آنها کسب امتیازات خوب است تا در رقابت بر سر سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل بتوانیم جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهیم.

زارع یادآور شد: بهداد سلیمی و کیانوش رستمی شانس های کسب مدال هستند، اما سایر نفرات برای کسب امتیاز تلاش می کنند و این هدف سبب شده تا همدلی خوبی را در میان نفرات ملی پوش شاهد باشیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: مردم اطمینان داشته باشند قهرمانان تیم ملی سختی تمرینات پرفشار را طی ماه های گذشته به جان خریده اند تا همچون یک سرباز با تمام وجود بتوانند دین خود را به پیراهن تیم ملی کشورشان ادا کنند.

رقابت های وزنه برداری قهرمانی سال ۲۰۱۴ جهان که اولین مرحله برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو است ۱۷ تا ۲۵ آبان در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

اولین گروه تیم ملی وزنه برداری شامل حسین رضازاده، بهمن زارع، مجید عسکری(دسته ۵۶ کیلوگرم)، جابر بهروزی و مرتضی رضاییان(دسته ۶۹ کیلوگرم) برای حضور در مسابقات جهانی قزاقستان روز سه شنبه(۱۳ آبان) تهران را به مقصد آلماتی ترک کردند.

گروه دوم تیم ملی وزنه برداری نیز سه شنبه هفته آینده راهی قزاقستان خواهد شد که در این گروه کیانوش رستمی، رسول تقیان، کیا قدمی، محسن بهرام زاده و بهداد سلیمی حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز