خبرگزاری کار ایران

برزیل، آرژانتین یا گواتمالا میزبان‌احتمالی؛

مهرعلیزاده: لغو مسابقات‌زورخانه‌ای‌آفریقا به‌خاطر ابولا / کناره‌گیری یزدانی‌خرم کذب‌محض است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۲۹

در حال بررسی هستیم تا ببینیم کدام کشور دیگر را می‌توانیم جایگزین ساحل‌عاج کنیم که پس از نهایی‌شدن بررسی‌های، نام کشور جدید میزبان مسابقات قهرمانی آفریقا را اعلام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زروخانه‌ای گفت: به دلیل شیوع بیماری ابولا در آفریقا، تیم کشورمان را به ساحل‌عاج اعزام نخواهیم کرد.

محسن مهرعلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ابتدا در مورد برگزاری دوره آموزشی‌اخیر در ایران تصریح کرد: اخیرا کشورمان میزبان اولین دوره تربیت‌مرشد، سومین دوره مربیگری و سومین دوره تربیت داور بود که با حضور ۲۶ شرکت‌کننده از ۷ کشور آسیایی برگزار شد.

وی در ادامه به لغو مسابقات زورخانه‌ای در ساحل‌عاج آفریقا اشاره‌کرد و اظهار داشت: تا پایان سال ۲۰۱۴ در نظر داشتیم رقابت‌های قهرمانی‌آفریقا را در ساحل‌عاج برگزار کنیم که به علت شیوع بیماری ابولا، این مسابقات لغو خواهد شد و به همین دلیل تیمی از ایران در این مسابقات حضور نخواهد یافت.

رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای ادامه داد: در حال بررسی هستیم تا ببینیم کدام کشور دیگر را می‌توانیم جایگزین ساحل‌عاج کنیم که پس از نهایی‌شدن بررسی‌های، نام کشور جدید میزبان مسابقات قهرمانی آفریقا را اعلام خواهیم کرد.

رئیس پیشین سازمان تربیت‌بدنی، درخصوص سایر برنامه‌های فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای گفت: میزبانی مسابقات آمریکای‌جنوبی یکی دیگر از برنامه‌های ماست که احتمالا یکی از کشورهای برزیل، آرژانتین و یا گواتمالا میزبان این رویداد بزرگ در قاره آمریکای جنوبی خواهد بود.

وی در ادامه عملکرد فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای در سال ۲۰۱۴ را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: امسال، کارهای‌بزرگی به خصوص در زمینه مسائل‌آموزشی برگزار شد. همچنین بودجه مناسبی در اختیار ما قرار گرفت و به همین جهت، موفق شدیم برنامه‌های خود را به خوبی پیش ببریم.

مهرعلیزاده در پاسخ به این سوال که اختلاف شما و دبیرکل سابق فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای به کجا انجامید، خاطرنشان کرد: به هیچ‌وجه نمی‌خواهم در این‌باره صحبت کنم. فقط این را می‌گویم که وقتی قرار باشد با اصرار و همچنین صرف هزینه‌های زیاد کارها انجام شود، این مسائل باعثایجاد مشکل و اختلاف می‌شود که خوشبختانه در یک‌سال اخیر، دیگر شاهد این اتفاقات نبوده‌ایم.

رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای در پایان در مورد شایعه کناره‌گیری محمد رضا یزدانی‌خرم از پست دبیرکلی این فدراسیون، اظهار داشت: این خبر کذب محض است. وی از دوستان‌خوب و برادر عزیز من است و ما در فدراسیون، همچنان در خدمتش هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز