خبرگزاری کار ایران

موفقیت من حاصل تلاش تیم بود؛

الله وردیان: اصلا نمی‌توانستم تصور کنم روی سکوی دوم بایستم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۶۹

در چند بازی اگر به خودمان نمی‌آمدیم شاید قهرمان نمی‌شدیم. تیم هند در ۴ دوره گذشته مسابقات موفق شده بود سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند حتی نتوانست از گروهش بالا بیاید.

بهترین مدافع وسط مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا گفت: اصلا نمی‌توانستم این موضوع را برای خودم هضم کنم که روی سکوی دومی بایستم.

به گزارش ایلنا، سهند الله وردیان سرعتی زن تیم ملی والیبال جوانان ایران موفق شد عنوان بهترین مدافع روی تور هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را به خود اختصاص دهد.

او در مورد کسب این عنوان اظهار داشت: در والیبال هیچ تیمی متکی به فرد نیست و همیشه یک گروه هستند که زحمت می کشند تا قهرمانی حاصل شود. اگر امروز من این عنوان را کسب کردم به خاطر زحمت سایر هم تیمی‌هایم بوده است. آنها سرویس‌های خوبی زدند، حمله حریف به خوبی شکل نگرفت و من توانستم به خوبی دفاع کنم.

الله وردیان درباره کیفیت مسابقات قهرمانی جوانان آسیا هم گفت: سطح بازی‌ها واقعا بالا بود و در چند بازی اگر به خودمان نمی‌آمدیم شاید قهرمان نمی‌شدیم. تیم هند در ۴ دوره گذشته مسابقات موفق شده بود سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند اما دیدید که همان تیم حتی نتوانست از گروهش بالا بیاید. این موضوع نشان دهنده سطح کیفی مسابقات است.

وی در پایان تصریح کرد: واقعا خوشحالم که با قهرمانی مسابقات را به پایان رساندیم چون اصلا نمی‌توانستم این موضوع را برای خودم هضم کنم که شاید روی سکوی دومی بایستم. فقط قهرمانی می‌توانست جواب زحمات ما باشد و از این بابت خدا را شاکرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز