خبرگزاری کار ایران

احدی: به خاطر بیماری فرزندم نرفتم؛

روزبهانی بدون سرمربی تیم ملی به بلغارستان رفت

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۷۵

فصل جدید لیگ حرفه‌ای بوکس جهان از روز ۲ آبان ماه و با حضور ۸ بوکسور در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان برگزاتر خواهد شد.

تنها نماینده بوکس ایران در لیگ حرفه‌ای بوکس، بدون سرمربی تیم ملی راهی بلغارستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فصل جدید لیگ حرفه‌ای بوکس جهان از روز ۲ آبان ماه و با حضور ۸ بوکسور در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان برگزاتر خواهد شد.

احسان روزبهانی بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم کشورمان که سال‌گذشته نیز در این رقابت‌ها حضور داشت، امسال نیز نماینده کشورمان در این مسابقات است. پیش از این قرار بود وی به همراه اکبر احدی سرمربی تیم ملی راهی بلغارستان شود که این اتفاق نیفتاد و نفر سوم بوکس بازی‌های آسیایی اینچئون، به تنهایی راهی صوفیه شد.

احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص همراهی نکردن روزبهانی در مسابقات لیگ حرفه ای جهان در صوفیه گفت: یکی از فرزندان من به شدن بیمار شده است. من الان در بیمارستان و پیگیر مداوای فرزندم هستم. به همین دلیل نتوانستم به همراه احسان به بلغارستان بروم.

وی افزود: دلیل اصلی نرفتنم به بلغارستان همین بود. تمامی کارها نیز انجام شده بود و مشکلی برای سفر به بلغارستان نداشتم. اتفاقا موضوع را به اطلاع ریاست فدراسیون نیز رساندم و با هماهنگی حاج ناطق سفرم را لغو کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز