خبرگزاری کار ایران

شورای فنی جودو تصویب کرد؛

استخدام سرمربی خارجی برای تیم ملی جودو / میران سرمربی جوانان

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۰۹

برای حضور قدرتمند تیم ملی بزرگسالان در رویدادهای انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل فدراسیون جودو نسبت به استخدام مربی خارجی با همکاری و موافقت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اقدام کند.

شورای فنی فدراسیون جودو با اعلام انتخاب مربی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان پس از موافقت وزارت ورزش و جوانان، سرمربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان این رشته را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، دومین نشست شورای فنی فدراسیون بعد از بازگشت تیم ملی از بازی‌های آسیایی عصر شنبه تشکیل شد و پس از ارائه گزارش فنی از آخرین وضعیت تیم‌های ملی توسط رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی، تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

در این جلسه مقرر شد برای حضور قدرتمند تیم ملی بزرگسالان در رویدادهای انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل فدراسیون جودو نسبت به استخدام یک مربی خارجی با همکاری و موافقت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اقدام کند. از همین رو کمیته تیم‌های ملی به زودی با بررسی شرایط گزینه‌های مورد نظر خود را برای آغاز مذاکرات معرفی خواهد کرد.

بر همین اساس با توجه ویژه فدراسیون به رده سنی پایه هدایت تیم ملی به داود میقانی سپرده شد. میقانی دارای دان هفت جودو، از آزاده‌های جنگ تحمیلی، به مدت ۵ سال هدایت تیم ملی یمن و یک سال سرمربیگری تیم ملی عراق را برعهده داشت که به مدت یک سال در دانشگاه یونگ این ژاپن آموزش اصول مربیگری دبده است.

همچنین سیدمحمودرضا میران سرگروه پیشین تیم ملی که سابقه هدایت تیم ملی را نیز سال ۲۰۰۹ برعهده داشت و مدال برنز جهان و چندین مدال آسیایی در کارنامه خود دارد، نیز هدایت تیم ملی جوانان را برعهده گرفت.

ضمن اینکه مقرر شد، طرح تقویت تیم ملی نونهالان با هدف پشتوانه‌سازی و تقویت تیم‌های نوجوانان و جوانان جودو ایران، توسط سرمربی و کادرفنی تیم نوجوانان تهیه و به شورای فنی پیشنهاد شود.

بر همین اساس شورای فنی با بررسی گزینه‌های مورد نظر برای حضور در کادر فنی تیم‌های جوانان و نوجوانان، مربیان مورد نظر را انتخاب و معرفی خواهد کرد. از سوی دیگر محمد کیهان از پیشکسوتان و مربیان ارزنده جودو کشور به عنوان مدیر فنی تیم‌های جودو نوجوانان و نونهالان منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز