خبرگزاری کار ایران

ظرفیت نتیحه‌گیری در جهان را داریم؛

رهنما: نتایج‌کاراته خوب بود، اما می‌توانست عالی باشد / در تیم ملی سرمربی نداریم!

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۱۰۵

برای اظهار نظر درباره تیم ملی باید عملکرد دوره های قبلی بازی های آسیایی را ببینیم. در مجموع، معتقدم بچه ها در اینچئون بسیار خوب ظاهر شدند. هرچند که نتیجه می توانست عالی هم باشد.

سرمربی جدید تیم ملی‌کاراته گفت: عملکرد تیم ملی در بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون خیلی‌خوب بود، اما می‌توانست عالی هم باشد.

مسعود رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد نتایج ملی‌پوشان کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون، تصریح کرد: برای اظهارنظر در این‌باره باید عملکرد دوره‌های قبلی بازی‌های آسیایی را ببینیم و فرصت‌های کسب مدال را بررسی کنیم. در مجموع، معتقدم بچه‌ها در اینچئون بسیار خوب ظاهر شدند. هرچند که نتیجه می‌توانست عالی هم باشد.

وی درخصوص انتصاب دوباره خود به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته، اظهار داشت: قبل از اینچئون، صحبت‌هایی با من شد که بنده هم قبول کردم، ضمنا در کادر فنی، سرمربی و عناوینی مثل این جایی ندارد.

سرمربی تیم ملی کاراته در مسابقات‌جهانی آلمان، در پاسخ به این سئوال که آیا مربیان فعلی را حفظ می‌کنید یا نه، افزود: آنها دوستان و برادران بزرگوار من هستند. به نظرم آنها باید من را حفظ کنند.

رهنما در مورد نتایج تیم ملی در رقابت‌های جهانی یادآور شد: این تیم ظرفیت کسب نتایج بسیار خوب در جهان را دارد و به همین جهت ما نیز به دنبال این هستیم تا به این مهم دست یابیم. به قول شاعر:
تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافری است رهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در پاسخ به این پرسش که آیا حضور توامان در دو پست سرمربیگری تیم ملی کاراته و اداره کل ورزش استان گیلان مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند، گفت: برای پاسخ به سئوال شما فقط این را می‌گویم که تا قبل از مسابقات جهانی آلمان، ۳ مرحله اردوی تیم ملی در استان‌گیلان برگزار خواهد شد!

وضعیت ورزش در استان گیلان، موضوع دیگری بود که رهنما درباره آن چنین توضیح داد: بر اساس ارزیابی وزارت‌ورزش و جوانان، امسال اداره ورزش و جوانان استان گیلان در مقایسه با شهریورماه سال گذشته، صعود ۳ پلهای داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز