خبرگزاری کار ایران

لیگ‌دسته‌اول‌فوتبال ساحلی - گناوه؛

خیبر خرم‌آباد به پلی‌آف لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی راه یافت

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۶۴

دور نهایی رقابت‌های فوتبال ساحلی لیگ دسته اول کشور در گناوه پایان یافت و تیم خیبر خرم‌آباد، نماینده لرستان، در این مسابقات با قرار گرفتن در رده سوم، به بازی پلی‌آف لیگ برتر راه یافت.

دور نهایی رقابت‌های فوتبال ساحلی لیگ دسته اول کشور در گناوه پایان یافت و تیم خیبر خرم‌آباد، نماینده لرستان، در این مسابقات با قرار گرفتن در رده سوم، به بازی پلی‌آف لیگ بر‌تر راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در روز پایانی این رقابت‌ها، تیم خیبر خرم‌آباد با وجود پیروزی ۶ بر ۳ برابر بیمارستان کوثر شیراز، به دلیل شکست ۵ بر ۳ شهرداری‌نوین تبریز برابر موج گناوه میزبان این رقابت‌ها، از صعود به لیگ بر‌تر باز ماند.

در این بازی که برای نماینده تبریز تشریفاتی بود، این تیم از بازیکنان ذخیره استفاده کرد و در صورتی که صعودش از قبل به لیگ بر‌تر مسجل شده بود، به تیم میزبان لطف کرد و به نوعی نماینده خرم‌آباد را از صعود باز داشت.

خیبری‌ها که در روز اول پس از تساوی یک بر یک برابر موج گناوه، میزبان را در ضربات پنالتی شکست داده بودند، در روز دوم ۵ بر ۳ مغلوب شهرداری‌نوین تبریز که از چند بازیکن ملی‌پوش استفاده می‌کرد، شدند.

اکنون نماینده لرستان باید به انتظار بازی پلی‌آف با تیم ششم لیگ بر‌تر بنشیند تا در صورت پیروزی در این بازی، جواز حضور در رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال ساحلی کشور که با شرکت ۸ تیم برگزار می‌شود را به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز