خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

شکست عجیب قاسمی‌نژاد مقابل نماینده لبنان

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۵۵

حریف قاسمی‌نژاد یک جودوکار برزیل‌الاصلی بود که ماه گذشته در مسابقات قهرمانی جهان مقابل او شکست خورده بود و حالا باید نماینده ما منتظر صعود نماینده لبنان به فینال باشد تا به گروه شانس مجدد برود.

امیر قاسمی‌نژاد نماینده وزن ۸۱ - کیلوگرم تیم ملی جودوی کشورمان مقابل نماینده لبنان که یک جودوکار برزیلی الاصل است شکست خورد.

به گزارش ایلنا، هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که در دومین روز از این رقابت‌ها، امیر قاسمی‌نژاد در وزن ۸۱ - کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در دوم با نماینده تاجیکستان روبرو شد و توانست بر حریفش غلبه کند. قاسمی‌نژاد در مرحله بعدی به مصاف نماینده لبنان که رفت و مقابل او شکست خورد.

حریف قاسمی‌نژاد یک جودوکار برزیل الاصلی بود که ماه‌گذشته در مسابقات قهرمانی‌جهان مقابل او شکست خورده بود و حالا باید نماینده ما منتظر صعود نماینده لبنان به فینال باشد تا به گروه شانس مجدد برود.

امروز در وزن ۷۳ - کیلوگرم سعید مولایی در دور اول نماینده کویت را در زمان ۳ دقیقه و ۳۱ ثانیه ضربه فنی کرد و به دور دوم راه یافت. وی دور دوم باید با نماینده ژاپن مبارزه خواهد کند. احسان بهرامیان روز گذشته در وزن ۶۰ کیلوگرم با شکست مقابل نماینده کره جنوبی از دور رقابت‌ها حذف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز