خبرگزاری کار ایران

والیبال مردان جهان - لهستان؛

تیلیه: از ایران خیلی می ترسیدیم / فرانسه با برنامه‎ریزی به نیمه ‎نهایی رسید

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۲۲

ما از ایران خیلی می ترسیدیم. چون توانایی این تیم را در لیگ جهانی و همچنین در مراحل گذشته این مسابقات دیده بودیم. من خودم به شخصه، عاشقِ بازی ایرانم. تاکتیکش با تمام تیم های دنیا فرق می کند.

لارن تیلیه با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش در برابر ایران گفت: ما از ایران خیلی می ترسیدیم. چون توانایی این تیم را در لیگ جهانی و همچنین در مراحل گذشته این مسابقات دیده بودیم. من خودم به شخصه، عاشقِ بازی ایرانم. تاکتیکش با تمام تیم های دنیا فرق می کند. همچنین تکنیک بازیکنانش و به خصوص پاسور و دفاع وسطش.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم فرانسه همچنین با اشاره به اینکه برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر دنیا چقدر برنامه‎ریزی تمرینی داشته، افزود: ما مرحله نهایی لیگ جهانی امسال را به استرالیا باختیم. همان موقع من گفتم برای حضور در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جهان برنامه داریم. ولی همه با تعجب و شگفتی به حرف‎های من واکنش نشان دادند.

وی افزود: حالا می‎بینیم که برنامه‎ای که برای تمرین روزانه داشتیم با پشتکار و تلاش تیم بعد از دو ماه نتیجه داده و فرانسه یکی از چهار تیم برتر رقابت های جهانی است.

تیلیه در پاسخ به سئوالی که آیا در نتیجه بازی با ایران به حریف مرحله نیمه نهایی خود هم فکر می‎کردید، گفت: خیر. ما روی بازی با ایران تمرکز کرده بودیم و فقط برای مان مهم بود که بتوانیم این بازی را ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز