خبرگزاری کار ایران

رقبای مطرحی در اینچئون حضور دارند؛

مظاهری: کار سختی در بازی‌های آسیایی داریم / از حریف ازبک انتقام می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۵۹۹

با توجه به اینکه قهرمانان مطرح بوکس جهان در بازی‌های آسیایی حضور دارند، کار ما در اینچئون بسیار دشوار خواهد بود.

کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: با توجه به اینکه قهرمانان مطرح بوکس جهان در بازی‌های آسیایی حضور دارند، کار ما در اینچئون بسیار دشوار خواهد بود.

علی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص وضعیت آمادگی تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و در چند تورنمنت بین‌المللی نیز شرکت کرده‌ایم. از این رو تیم در آمادگی مناسبی به سر می‌برد.

وی در مورد شرایط خود نیز افزود: با تمریناتی که در این مدت داشته‌ایم، وضعیت من هم مطلوب است و با آمادگی صد در صد راهی بازی‌های آسیایی خواهم شد.

کاپیتان تیم ملی بوکس با اشاره به اینکه ملی‌پوشان کشورمان کار دشواری در بازی‌های آسیایی اینچئون در پیش دارند، ادامه داد: قهرمانان بزرگ بوکس‌جهان در قاره آسیا حضور دارند و برای کسب بهترین مدال‌ها می‌آیند. به همین دلیل، کار بچه‌ها برای کسب مدال خیلی سخت است. هرچند ما نیز از آمادگی خوبی برخورداریم و برای تصاحب مدال امید و انگیزه‌های زیادی داریم.

مظاهری در پاسخ به این سئوال که احتمال دارد با همان حریف ازبکستانی که در المپیک ۲۰۱۲ به او باختید روبرو شوید، اظهار داشت: هنوز قرعه‌کشی مسابقات انجام نشده، البته فکر می‌کنم اگر او در ترکیب تیم کشورش حضور داشته باشد، با هم روبرو شویم که در صورتی که این اتفاق بیفتد، قطعا انتقام شکست در المپیک ۲۰۱۲ لندن را از او می‌گیرم.

وی در پایان با رد هرگونه اختلاف بین ملی‌پوشان بوکس با سرپرست تیم ملی گفت: نهرودی از بزرگان بوکس است و احترامش بر ما واجب؛ مطمئنا هیچ‌ یک از بچه‌ها اختلافی با وی ندارند و همگی برای اعتلای بوکس ایران در مسابقات اینچئون تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است، تیم ملی بوکس ایران با ۶ ورزشکار، ۳ مربی و یک سرپرست به همراه رئیس فدراسیون، روز پنج‌شنبه ۲۷ شهریورماه جاری، تهران را به مقصد اینچئون محل برگزاری هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی ترک خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز