خبرگزاری کار ایران

مدال آوری در آسیا سخت است!

بیداریان: رسیدن به فینال اینچئون برای شنا ایده آل است / امیدوارم روزی برای مدال آوری اعزام شویم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۱۳

تیم ملی تمرینات خوبی با کشتکار و حضرتی مربیان تیم ملی داشته است و امیدوارم با توجه به حضور در فینال بازی های آسیایی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ این بار هم شناگران ما در خط فینال اینچئون دیده شوند.

ملی پوش اسبق شنای ایران گفت: با توجه به سطح و فاصله شنای ایران از کشورهای شرق قاره صعود به فینال بازی های آسیایی برای شنای ایران ایده آل است.

به گزارش ایلنا، محمد بیداریان که سابقه حضور در المپیک لندن و بازی های آسیایی گوانگژو و قطر را دارد، شرایط ملی پوشان این رشته برای این دوره از بازی های المپیک قاره ای را مناسب ارزیابی می کند. گفتگوی سایت وزارت ورزش با این شناگر باتجربه کشور که این روزها در سطح پایه فعالیت دارد را می خوانید:

از شرایط شناگران آسیایی خبر دارید؟
تیم ملی برای این دوره از بازی های آسیایی خیلی خوب کار کرده است. اردوی متمرکز ملی پوشان از اوایل امسال شروع شده و هم اکنون در استخر ۹ دی تهران پیگیری می شود. شناگران برای بدنسازی هم یک روز در میان به مجموعه آزادی می روند اما خوابگاه آنها در مجموعه شیرودی است.
می دانم که تیم ملی در ایران اردوی متمرکز داشته و رکوردگیری هایی هم در کشور مجارستان انجام داده است. من هم به تمرین ملی پوشان سر می زنم و هر کمکی از من بخواهند در خدمت شان هستم.

پس از لحاظ فنی هم وضعیت رکوردها را می دانید.
تیم ملی در اردوهای داخلی سه هفته تمرین و یک هفته استراحت داشت. من هم در کنار ملی پوشان گاهی در رکوردگیری ها حاضر می شدم و از نزدیک شاهد تلاش شان بوده ام. فکر می کنم رکورد شخصی شناگران بهتر شده و هم اکنون شرایط بسیار خوبی قبل از اینچئون دارند.

فکر می کنید نتایج شناگران در اینچئون چطور باشد؟
تیم ۵ نفره ایران در مواد تخصصی که قرار است در اینچئون رقابت کند، آماده شده است. امیدوارم مثل دوره قبلی بازی های آسیایی به فینال رقابت ها برسیم و ارتقای رکورد داشته باشیم تا برای سال های بعد هم با هدف مدال آوری اعزام شویم.

حریفان آسیایی را چطور ارزیابی می کنید؟
گرفتن مدال در آسیا سخت است. خطوط فینال در مسابقات آسیایی بیشتر در اختیار کشورهای شرق آسیا و شناگران قزاقستان است. این نفرات در مسابقات جهانی هم مدال می گیرند با این حال مطمئن هستم ملی پوشان ایران هم در فینال مسابقات اینچئون قرار دارند. نمی شود نتایج را پیش بینی کرد چون همه ورزشکاران خوب و با انگیزه هستند.

پیش بینی خود را از نتایج شنای ایران در بازی های آسیایی اینچئون بگویید؟
حداقل دفاع از رکوردهای قبلی انتظار ما از شناگران است. با همه محدودیت ها تیم ملی تمرینات خوبی با کشتکار و حضرتی مربیان تیم ملی داشته است و امیدوارم با توجه به حضور در فینال بازی های آسیایی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰، این بار هم شناگران ما در خط فینال اینچئون دیده شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز