خبرگزاری کار ایران

والیبال‌مردان‌جهان - لهستان؛

ایران - صربستان؛ شام‌آخر یا جشن‌صعود / چشم‌ها به هنر کواچ و بلندقامتان

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۷۴

ایران اگر بتواند از میدان صربستان امتیاز کامل را کسب کند، باید در انتظار به صدا درآمدن زنگ آخر بازی فرانسه - لهستان بماند تا ببیند آیا به آخر خط مسابقات جهانی لهستان رسیده یا به مرحله بعد صعود کرده است.

تیم ملی والیبال مردان ایران در چهارمین و آخرین دیدار خود از مرحله دوم رقابت‌های جهانی لهستان ساعت ۱۹.۱۰ شامگاه امشب به مصاف صربستان می‌رود؛ دیداری که سرنوشت صعود ایران در این مسابقه رقم خواهد خورد و ایران از بلند قامتانش انتظار صعود به جمع ۶ تیم برتر جهان را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صربستان حریف امشب ایران دارنده مدال برنز دوره گذشته مسابقات است؛ تیمی با بازیکنانی قاطع و تمام کننده که برای هر حریفی خطرسازند.

دو دفاع وسط؛ شماره ۱۴(پودراشانین) و شماره ۲۰(لیسیناچ) - دو دریافت کننده؛ شماره ۱(نیکولا کوواچِویچ) و شماره ۱۰(نیکیچ) – پاسورها؛ شماره ۹(جوکوویچ) و شماره ۵(پتکوویچ) – پشت خط زن(آتاناسییِویچ) و لیبرو؛ روسیچ از بازیکنان مهم صربستان اند که نشان داده اند، هر گاه که اراده کنند، در برابر حریف شان می تازند و باید خیلی خوب بود تا بتوان بر آنها غلبه کرد.

ایگور کولاکوویچ؛ سرمربی ممتاز صرب ها هم از کاربلدهای متخصص والیبال دنیاست که از کنار زمین می تواند راهکارهای مختلفی را برای پیروزی تیمش بر حریف طراحی کند.

صربستان برای ایران حریفی آشناست. ایرانی ها با مکتب صرب ها والیبال را جدی گرفته اند و مربیان آن سرزمین در ساخته و پرداخته شدن شان نقش بسزایی داشته اند. از این رو، فارغ از نبوغ ذاتی بازیکنان ایران که کاملا ایرانی و البته شخصی است سبک و سیاق والیبال شان به صرب ها رفته. سوتکوویچ، گائیچ و حالا کواچ همه از یک مکتب اند.

صربستان اکنون با ۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی گروه پنچ مرحله دوم رقابت های جهانی لهستان ایستاده و بختی برای صعود به مرحله سوم پیکارها ندارد.

در مقابل، ایران با ۱۲ امتیاز هنوز از بخت صعود برخوردار است. اما به شرطی که ۳ امتیاز بازی را از آن خود کند. البته ایران حتی اگر یک امتیاز هم بگیرد به اما و اگرهای جدولی صعود وارد خواهد شد ولی هر چه بیشتر امتیاز بگیرد، بخت صعودش بیشتر خواهد بود.

اگرچه تنها به نتیجه بازی خود نمی تواند بسنده کند و باید منتظر نتیجه بازی همزمان آمریکا – آرژانتین باشد و همچنین آخرین بازی این روز که میان دو تیم لهستان و فرانسه برگزار خواهد شد. در واقع ایران اگر بتواند از میدان صربستان امتیاز کامل را کسب کند، باید در انتظار به صدا درآمدن زنگ آخر بازی فرانسه – لهستان بماند تا ببیند آیا به آخر خطِ مسابقات جهانی لهستان رسیده یا به مرحله بعد صعود کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز