خبرگزاری کار ایران

برای ارتقا به حمایت نیاز داریم؛

برقی: اردوی تدارکاتی برای کسب نتیجه به ما کمک کرد

کد خبر : ۲۰۳۸۸۵

بازیکنان بازی به بازی بهتر شدند. ما در بازی با چین همان طور که دیدید آنها را اذیت کردیم و نزدیک بود حتی یک گیم هم بگیریم. در بازی با قزاقستان که حالا برای عنوان سومی تلاش می کند یک ست گرفتیم.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان اعتقاد دارد برای حفظ مقام و ارتقاء آن در آسیا نیاز به حمیات فدراسیون و همین طور باشگاه هاست.

به گزارش ایلنا، عباس برقی بعد از عنوان هفتمی ایران در کاپ آسیا گفت: اردوی تدارکاتی که در تایلند برگزار کردیم به ما کمک کرد. من فکر می کنم اگر بازی نزدیکی در آینده داشته باشیم و بانوان ایران شرکت کنند نتایج بهتری می گیرند.

وی ادامه داد: بازیکنان بازی به بازی بهتر شدند. ما در بازی با چین همان طور که دیدید آنها را اذیت کردیم و نزدیک بود حتی یک گیم هم بگیریم. در بازی با قزاقستان که حالا برای عنوان سومی تلاش می کند یک ست گرفتیم.

برقی با بیان اینکه سال قبل ایران برای کسب عنوان هفتم – هشتمی مقابل تایپه قرار گرفته بود، اظهار داشت: در آن بازی جمع امتیازهای ایران ۴۲ بود و بازی را واگذار کردند، حالا امسال ما این باخت را با برد عوض کردیم و جمع امتیازات هم ۷۵ بود. این تفاوت به دلیل زحمت و تلاش بازیکنان، کادر، باشگاه ها و فدراسیون بود. ما برای اینکه بتوانیم آن را نگه داریم نیاز به حمایت فدراسیون و باشگاه ها داریم.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان افزود: به تیم جوانان نگاه کنید در آسیا دوازدهم شدند و بزرگسالان هفتم، حالا سوال این است آیا این جوانان می توانند برای بزرگسالان پشتوانه باشند؟ اولویت ما باید پشتوانه سازی باشد. خواهش من از خانواده ها این است با ما بیشتر همکاری کنند و اجازه دهندبچه هایشان در تیم ملی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز