خبرگزاری کار ایران

آشوری تنها دبیر فدراسیون نیست؛

سمندر: نتایج‌کاراته در اینچئون اهمیت خاصی دارد / برای مدال شب و روزمان را گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۱۹

برای موفقیت در اینچئون کادر فنی تلاش شبانه روزی داشته و حتی گاهی تا آخرین ساعات شب در کنار ملی پوشان نحوه تمرینات را پیگیری و نظارت می کنند.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: کاراته یکی از رشته هایی است که مردم در بازی های آسیایی حتی امتیازات این ورزش را نیز پیگیری می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا سمندر در نشست خبری خود با خبرنگاران که در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: بازی های آسیایی برای وزارت ورزش، جامعه کاراته و تمامی مردم ایران از اهمیت خاصی برخوردار است. در این میان رشته کاراته نیز جایگاه ویژه ای دارد به گونه‌ای که هم مسئولان وزارت ورزش و هم مردم کوچکترین اخبار و نتایج ملی پوشان کشورمان در این رویداد قاره ای را رصد می کنند.

وی با بیان اینکه بازی‌های آسیایی برای کل کشور اهمیت ویژه‌ای دارد افزود: برای موفقیت در این مسابقات کادر فنی تلاش شبانه روزی داشته و حتی گاهی تا آخرین ساعات شب در کنار ملی پوشان نحوه تمرینات را پیگیری و نظارت می‌کنند.

رئیس فدراسیون کاراته با تقدیر و تشکر از رئیس سازمان تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: آشوری تنها دبیر فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی نیست، بلکه وی سالیان متمادی در کنار تیم‌های ملی حضور دارند و بدون شک موفقیت‌های کاراته کشورمان در سالیان اخیر به تلاش‌ها و نظارت وی نیز برمی‌گردد.

وی در ادامه در خصوص اینکه گفته می شود چهار نفر از تیم اعزامی به مسابقات کاراته وان ژاپن دیرتر از بقیه به ایران بازگشتند اظهار داشت: قرار شد بنده از یکی از ورزشگاهها که مربوط به سبک خودم است بازدید کنم ضمن این که ملاقات هایی با آقای سوزوکی کنسول سفارت ژاپن داشته باشم. در مورد تاخیر چند نفر از اعضای تیم به کشور خانم دوستی پاسپورتش را گم کرده بود به همین دلیل بنده به همراه رئیس کمیته داوران در ژاپن ماندیم ضمن اینکه حسین روحانی هم همراه با خانم دوستی در ژاپن ماند بعد هم که پاسپورت خانم دوستی پیدا شد ما به کشور بازگشتیم.

سمندر در پایان در مورد جشن پنجاهمین سالگرد ورود کاراته به ایران اظهار داشت: ۵۰ سال پیش کاراته توسط دکتر وارسته وارد ایران شد از این رو قصد داریم جشن پنجاهمین سالگرد ورود کاراته به کشورمان را با حضور مسئولان فدراسیون آسیایی و جهانی همچنین مدیران وزارت ورزش و کمتیه ملی المپیک برگزار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز