خبرگزاری کار ایران

عملکرد ملی‌پوشان ووشو قابل پیش‌بینی نیست؛

علی‌نژاد: تدارکات ما بهتر از گوانگجو بوده / احتمال کاهش طلایی‌های‌ایران در اینچئون وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۷۶

چین هم به عنوان مهد ووشوی جهان به عنوان قدرت‌اصلی در اینچئون حضور دارد. از این رو احتمال دارد تعداد طلاهای سبد کاروان کشورمان کم شود.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: با توجه به حضور کره جنوبی به عنوان میزبان بازی‌ها و چین به عنوان مهد ووشوی جهان، امکان دارد تعداد طلاهای تیم کشورمان در سبد مدال‌ها کم شود.

مهدی علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص وضعیت ملی‌پوشان ووشو جهت حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: اعضای تیم ملی آخرین روزهای تمرین خود را سپری می‌کنند و در شرایط جسمی و روحی مساعدی به سر می‌برند.

وی افزود: بچه‌ها روز ۲۲ شهریورماه عازم کره می‌شوند که امیدواریم در مدت زمان حضور خود در اینچئون و تا زمان آغاز مسابقات ووشو، ملی‌پوشان کشورمان بتوانند به آمادگی صد در صدی برسند.

رئیس فدراسیون‌ووشوی غرب آسیا در پاسخ به این سوال که با توجه به کار بسیار دشوار کاروان‌ایران از جمله ووشو، پیش‌بینی شما از عملکرد نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی چیست، خاطرنشان کرد: در این مدت آن چیزی که وظیفه ما بوده را در حد توان انجام داده‌ایم و از تجربیات ۸ ساله خود بهره برده‌ایم. ما حتی تدارکات بهتری نسبت به دوره قبل بازی‌های آسیایی در گوانگجو داشته‌ایم، از این رو بسیار امیدواریم.

علی‌نژاد ادامه داد: کره میزبان بازی‌ها است و بدون‌تردید برای کسب بیشترین مدال‌ها به خصوص طلا از هیچ‌کاری دریغ نخواهد کرد. همچنین چین هم به عنوان مهد ووشوی جهان به عنوان قدرت‌اصلی در اینچئون حضور دارد. از این رو احتمال دارد تعداد طلاهای سبد کاروان کشورمان کم شود.

وی با بیان اینکه به کسب نتایج خوب در بازی‌های آسیایی بسیار امیدوار است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر مدال‌آوری ورزش ایران در تمامی رویدادها از جمله بازی‌های آسیایی از سوی ورزش‌های غیر رکوردی مانند رشته‌های رزمی اتفاق می‌افتد، عملکرد ملی‌پوشان ووشوی ایران در اینچئون واقعا قابل پیش‌بینی نیست.

رئیس فدراسیون ووشو افزود: همه ما می‌بایست به مردم امیدواری تزریق کنیم. این مساله به ویژه از سوی ما که بخشی از بدنه مدیریتی ورزش کشور هستیم، باید بیشتر رعایت شود. چراکه معتقدم باید در جامعه امید ایجاد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز