خبرگزاری کار ایران

مسابقات تکواندوی گرندپریکس– قزاقستان؛

خدابخشی به نیمه نهایی گرندپریکس راه یافت

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۹۰

مهدی خدابخشی قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۴، برای رسیدن به فینال این رقابتها باید با " توران مایزرون " از فرانسه(دارنده مدال نقره اروپا در سال ۲۰۱۴ و مدال برنز گرندپریکس چین) مبارزه کند.

در ادامه دومین روز از مسابقات گرندپریکس قزاقستان، مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن ۸۰ - کیلوگرم کشورمان پس از غلبه بر نماینده روسیه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش ایلنا، دومین دوره مسابقات گرندپریکس در سال ۲۰۱۴ از صبح جمعه در آستانه قزاقستان آغاز شد. این رقابت‌ها در کلاس G۴ برگزار و ۲۰۶ تکواندوکار رنکینگ دار المپیکی از ۵۰ کشور، برای افزایش امتیازات خود در راستای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل به مدت ۳ روز مبارزاتشان را پیگیری خواهند کرد.

امروز در ادامه دومین روز این مسابقات، مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن ۸۰ - کیلوگرم(وزن سوم المپیک) در سومین دیدار به مصاف آنتون کاتکوف روسی رفت و در راند طلایی، دارنده مدال برنز جهان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رسید.

این تکواندوکار کشورمان پیش از این وون‌جانگ‌هون از کره‌جنوبی(قهرمان نوجوانان جهان و قهرمان بزرگسالان‌آسیا) و سباستین کریسمیچ از آرژانتین(قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و دارنده مدال برنز گرندپریکس‌چین) را به ترتیب با نتایج ۸ بر صفر و ۶ بر یک از پیش رو برداشته بود.

مهدی خدابخشی قهرمان‌آسیا در سال ۲۰۱۴، برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها باید با توران مایزرون از فرانسه(دارنده مدال نقره اروپا در سال ۲۰۱۴ و مدال برنز گرندپریکس‌چین) مبارزه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز