خبرگزاری کار ایران

باید صادقانه پاسخگو باشم؛

خادم: ترسی از مناظره ندارم / مردم باید پشت پرده فوتبال را بدانند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۳۷

چه زمانی که نماینده مردم در مجلس بودم و هم اکنون که به عنوان معاون وزیر ورزش و جوانان هستم معتقدم دانستن حق مردم است و باید صادقانه پاسخگوی مسئولیتم باشم.

معان وزیر ورزش و جوانان بعد از حضور در برنامه چهار - چهار – دو رادیو جوان گفت: در دو مناظره با مدعیان نجات فوتبال ایران شرکت داشتم و مردم و کارشناسان بسیاری از حقایق و پشت پرده‌ها را متوجه شدند.

به گزارش ایلنا، امیررضا خادم در پاسخ به این سوال که دلیل شرکت شما در این مناظره ها چیست و چه هدفی را دنبال می کنید گفت: به عنوان یک فرد ورزشی در طول سال‌های گذشته شاهد بوده‌ام معمولا مدیران و دست‌اندرکاران مدیریت ورزش ایران پاسخگوی عملکرد خود نبودند و این رفتار حق مردمی که می خواستند از حقایق ورزش آگاهی پیدا کنند نادیده می گرفت. برای همین چه زمانی که نماینده مردم در مجلس بودم و هم اکنون که به عنوان معاون وزیر ورزش و جوانان هستم معتقدم دانستن حق مردم است و باید صادقانه پاسخگوی مسئولیتم باشم.

خادم که در دو مناظره با دادکان و مصطفوی اخیرا به رادیو جوان رفته گفت: به کارم ایمان دارم و می‌دانم چه کرده‌ام. مسائل این دو باشگاه بزرگ را با مشورت کارشناسان و متخصصان پیش برده‌ام و به یقین می‌گوییم وضعیتی که این دو باشگاه در حال حاضر دارند بهترین وضع است و حضور من در این مناظره‌ها برای اگاهی بیشتر مردم و علاقمندان و دلسوزان ورزش بوده است.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش وجوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: در طول این مدت کم لطفی زیادی به من شد و تهمت و بی انصافی زیادی از سوی عده ای دیدم و شنیدم و حتی حریم معنوی و شخصیتی من را خدشه دار کردند. ولی به یاری خدا این کار دشوار را به سرانجام می رسانم و از حضور در هیچ مناظره و پاسخگویی به افکار عمومی ترسی ندارم واتفاقا مصر بر این برنامه ها هستم چرا که مردم باید پشت پرده این فوتبال را بدانند و ابهامات برطرف شود.

خادم درباره نتیجه مناظره‌های اخیر خود با دادکان و مصطفوی گفت: به هر حال دوستانی به عنوان نجات‌دهنده فوتبال در رسانه‌ها صحبت می‌کنند، ولی در این ۲ برنامه اصرار من برای شنیدن راهکار و ارائه برنامه بی‌نتیجه ماند و بیشتر شنیدم بهتر است تو نباشی!

معاون وزیر ورزش و جوانان با استقبال از نقدهای منصفانه و آگاهانه درباره واگذاری و خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه برای مردم خیلی از موضوعات شفاف اعلام شده است و امیدوارم فارغ از مسائل فرعی، کارشناسان و دلسوزان ورزش به موضوغات اصلی بپردازند و اگر راهکار دارند حتما برای پیشرفت این موضوع به من و همکارانم اعلام نمایند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز