خبرگزاری کار ایران

حرف‌های ناگفته زیادی دارم؛

پیروانی: خوشحالم رکورد ایران را شکستم / از نتیجه راضی نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۳۳

واقعیت این است از روزی که برای نخستین بار رکورد ورودی المپیک را بدست آوردم، در دوران آماده سازی و حتی تا روز مسابقه با مشکلات زیادی روبرو بودم که ترجیح می دهم فعلا درباره آن حرفی نزنم!

رکوردار شنای‌ایران با بیان اینکه خوشحالم توانستم رکورد ملی ایران را در مسابقات المپیک‌نانجینگ جابجا کنم، گفت: با وجود تمامی مشکلاتی که سد راهم قرار گرفت، خوشحالم به هدفم رسیدم و خیلی چیزها را ثابت کردم.

رهام پیروانی که صبح امروز در ماده ۱۰۰ متر کرال‌پشت رکورد ایران را به نام خود ثبت کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن ابراز خرسندی از کسب این رکورد ملی اظهار داشت: با وجود اینکه نیمه‌شب به طور کاملا اتفاقی و از طریق پدرم متوجه شدم باید صبح مسابقه بدهم و تا حدودی به خاطر شرکت در مراسم افتتاحیه دچار خستگی بودم، ولی خوشحالم به هدفی که از روز اول داشتم رسیدم و رکورد ملی ماده ۱۰۰ متر را جابجا کردم.

وی افزود: مسابقه سختی را پشت سر گذاشتم و تا حدودی برای مسابقه اول استرس داشتم، ولی با تمام این‌ها نهایت تلاشم را انجام دادم و هر چند از نتیجه راضی نیستم و این نتیجه فاصله زیادی با هدف من داشت، ولی با این وجود خوشحالم رکورد ملی ایران را به نام خودم ثبت کردم.

پیروانی یادآور شد: به لحاظ سنی شرایط برابری با دیگر شناگران این ماده نداشتم و گرنه حتی می‌توانستم به فینال راه پیدا کنم که امیدوارم در مسابقه ماده ۲۰۰ متر کرال‌پشت این اتفاق بیفتد.

شناگر ۱۷ ساله کشورمان با انتقاد از برخی نامهربانی‌ها و عدم حمایت‌های لازم برای حضور در این مسابقات تاکید کرد: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، ولی ترجیح می‌دهم فعلا سکوت کنم و تمرکزم را بر روی مسابقات بگذارم. واقعیت این است از روزی که برای نخستین بار رکورد ورودی المپیک را بدست آوردم، در دوران آماده‌سازی و حتی تا روز مسابقه با مشکلات زیادی روبرو بودم که ترجیح می‌دهم فعلا درباره آن حرفی نزنم تا در موقع مناسب این مشکلات را بازگو کنم.

وی در پایان گفت: موفقیت‌هایم را مدیون والری مربی اوکراینی‌ام، علی طاهری، کمانه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و حمایت‌های پدر و مادرم هستم که امیدوارم بتوانم با کسب رکوردهای بهتر پاسخ محبت‌ها و حمایت‌های آنها را بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز