خبرگزاری کار ایران

هاشمی خبر داد:

شمشیرباز گروگان گرفته‌شده آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۴۴

ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه اپه‌ایران اردیبهشت‌ماه در سفری که به چابهار داشت توسط اشرار به گروگان گرفته شد. در این گروگانگیری غفاری به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر جان باخت.

استاندار سیستان و بلوچستان از آزادی عضو تیم ملی شمشیربازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اوسط هاشمی در مطلبی که در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک منتشر کرد، خبر از آزادی صداقتی، عضو تیم ملی شمشیر بازی خبرداد. متن مطلب استاندار سیستان و بلوچستان به این شرح است:

سلام، صداقتی شمشیرباز کشور به اتفاق همراهش و با تلاش و جدیت پرسنل سخت‌کوش اطلاعات‌استان و با همراهی ریش‌سفیدان و معتمدین محلی از اسارت آزاد شد. جا دارد از اقدام تحسین‌آمیز توأم با موفقیت و حفظ سلامت تشکر و قدردانی ان‌شاء الله سعادت و قوت یارتان باد.

به گزارش ایلنا، حامد صداقتی، ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه اپه‌ایران اردیبهشت‌ماه در سفری که به چابهار داشت توسط اشرار به گروگان گرفته شد. وی و دو همراه خود به نام‌های محمدعلی غفاری و مهدی حسینی با یک دستگاه خودرو در حال سفر به سمت چابهار بودند، مورد حمله اشرار قرار گرفته و به همراه مهدی حسینی به گروگان گرفته‌ شده است. نفر سوم همراه آنها توسط اشرار کشته‌ شده است. در این گروگانگیری محمد علی غفاری به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر جان باخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز