خبرگزاری کار ایران

سجادی خبر داد:

مراسم تجلیل از ورزشکاران بزودی با حضور رییس جمهور برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۴۲

سجادی گفت: قصد ما این است در فاصله دو هفته مانده به بازی های آسیایی این مراسم برگزار و پاداش ها پرداخت شود.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور در بازی های آسیایی و پاراآسیایی بزودی با حضور رییس جمهوری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی که در حاشیه بازدید از فدراسیون جانبازان و معلولان در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن اعلام این خبر افزود: در این مراسم پاداش های عقب افتاده از سال ۹۰ که بخشی از آن را ما به ارثبرده ایم به ورزشکاران مدال آور پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: قصد ما این است در فاصله دو هفته مانده به بازی های آسیایی این مراسم برگزار و پاداش ها پرداخت شود.

وی درباره فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان نیز گفت: این فدراسیون در واقع چند فدراسیون است و در رشته های زیادی فعالیت دارد و ازجمله فدراسیون هایی است که در سال های گذشته با برنامه ریزی عمل کرده و به آنچه که پیش بینی می کنند عمل شده است.

وی با بیان اینکه حضور محمود خسروی وفا در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان یک نعمت است، افزود: در تازه ترین ارزیابی که در وزارت ورزش و جوانان انجام شد این فدراسیون از فدراسیون های برتر کشور انتخاب و معرفی شد.

سجادی امکانات ایجاد شده در این فدراسیون را حاصل تلاش رئیس و همکاران این فدراسیون خواند و تصریح کرد: خوشحالیم که می بینیم تیم های این فدراسیون در ۱۵ رشته فعالیت می کنند و امیدواریم دربازی های پاراآسیایی اینچئون تیم های این فدراسیون نتایج مناسبی کسب کنند.

وی درخاتمه با اشاره به نتایج مناسب ورزشکاران این فدراسیون در بازی های المپیک و آسیایی تاکید کرد: ورزش جانبازان و معلولین همیشه از نظر تعداد افراد در المپیک و پاراآسیایی محدود بوده است اما از نظر کیفی عملکرد آنان بسیار مثبت بوده است و این می تواند برای سایر فدراسیون ها الگو باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز