خبرگزاری کار ایران

با انتقاد از سازمان خصوصی‌سازی؛

خادم: پرسپولیس و استقلال امسال واگذار نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۶۲۳

امیررضا خادم گفت: با گذشت بیش از یک ماه هنوز سازمان خصوصی‌سازی نسبت به توافق بین نمایندگان وزارت ورزش با این سازمان عمل نکرده است.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: سازمان خصوصی سازی جواب نامه‌های ما را نداده و فکر می‎کنم با این روند مزایده و فروش دو باشگاه مطابق قانون امسال محقق نشود.

به گزارش ایلنا، امیررضا خادم در این زمینه اظهار داشت: با گذشت بیش از یک ماه هنوز سازمان خصوصی سازی نسبت به توافق بین نمایندگان وزارت ورزش وجوانان با این سازمان عمل نکرده است.

وی تصریح کرد: یک ماه قبل در جلسه‌ای با سازمان خصوصی‌سازی و برای رفع شائبه‌ها و دستیابی به یک راهکار مشترک برای طی شدن مسیر قانونی برگزاری مزایده و واگذاری دو باشگاه جلسه‌ای را با حضور برخی از اعضای هیات رئیسه پرسپولیس و استقلال در محل سازمان خصوصی سازی برگزار کردیم.

خادم با اشاره به توافقات حاصل شده در این جلسه ادامه داد: در پایان نشست برگزار شده، مقرر شد سازمان خصوصی سازی، نسبت به معرفی دو تیم حسابرس قانونی برای استقلال و پرسپولیس اقدام کند و مقدمات ورود به مزایده و واگذاری دوباشگاه هر چه سریع تر انجام شود.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: با گذشت یک ماه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. به همین دلیل مجددا دو هفته پیش دو باره نامه‌ای به سازمان خصوصی سازی ارسال کردم و رونوشت آن را نیز به نمایندگان مجلس، وزیر اقتصاد و دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان هم دادم ولی با این حال هنوز سازمان خصوصی سازی جواب نامه‌های ما را نداده و فکر می‌کنم با این شرایط در سال جاری مزایده و فروش باشگاه مطابق قانون محقق نشود.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در پایان از سازمان خصوصی سازی خواست نسبت به اجرای این موضوع اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز