خبرگزاری کار ایران

امانی خبر داد:

گردهمایی مسوولان باشگاه‌های کوهنوردی خراسان رضوی

کد خبر : ۱۹۲۳۴۵

جلسه گردهمایی مسوولان گروه ها و باشگاه های کوهنوردی سراسر استان روز ۱۲ مرداد ماه در سالن کنفرانس اداره کل پست برگزار شد.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی از برگزاری گردهمایی مسوولان گروه ها و باشگاه‌های کوهنوری سراسر استان در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین امانی گفت: جلسه گردهمایی مسوولان گروه ها و باشگاه های کوهنوردی سراسر استان روز ۱۲ مرداد ماه در سالن کنفرانس اداره کل پست برگزار شد.

وی با اشاره به حضور امیر زارعی رییس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان، ادامه داد: ۸۲ نفر از مسوولان گروه ها و باشگاه‌ها در این جلسه شرکت کردند.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی بیان کرد: در این جلسه اهم فعالیت‌های هیات استان در سال ۹۳ شامل صعود سراسری، وظایف و مسایل باشگاه‌ها و گروه های فعال استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در این جلسه از باشگاه کوهنوردی بینالود برای انجام فعالیت‌های فنی و صعود گردنه آلملنها، باشگاه کاویان به دلیل فعالیت در زمینه زیست محیطی و اجتماعی، باشگاه احد به دلیل فعالیت های همگانی و مرمت جانپناه شهید مدرس بینالود، باشگاه آزادگان بدلیل فعالیت آموزشی و برگزاری کلاسهای متعدد در رشته‌های گوناگون ورزش کوهنوردی و فعالیت در بخش همگانی این ورزش و همچنین از گروه آفتاب شاندیز به منظور همکاری در برگزاری صعودهای سراسری شیرباد، فلسکه و صعودهای فصلی بانوان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

امانی با اشاره به تقدیر از کوهنوردی نورالشهدا نیز به دلیل برگزاری کوهپیمایی عمومی منظم و صبحگاهی در این جلسه، گفت: همچنین از گروه فراز به دلیل فعالیت‌های کوهپیمایی صبحگاهی، گروه کوهنوردی پیام پست خراسان رضوی به دلیل همکاری در برگزاری گردهمایی‌ها و جلسات هیأت استان و اهتمام به آموزش مربیان کوهنوردی تقدیر شد.

وی ادامه داد: سازمان پسماند، اداره کل کتابخانه‌های استان، شرکت انفورماتیک مگا تک نیز حمایت‌ها و همکاری‌های خوبی با هیأت کوهنوردی داشتند که در این جلسه از آنان نیز تجلیل شد.

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی عنوان کرد: در پایان این جلسه با برگزاری انتخابات گروه فراز بعنوان نماینده گروه‌ها و باشگاه خادم بعنوان نماینده باشگاه‌های استان انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز