خبرگزاری کار ایران

هندبال‌قهرمانی‌جوانان‌آسیا - تبریز؛

جبارزاده: باید فاصله هندبال آسیا با جهان کاهش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۳۹

هندبال آسیا ظرفیت های بالایی دارد که با استفاده از این ظرفیت ها، فاصله ها کاهش و هندبال این قاره نیز همتراز با اروپا می شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: با اینکه هندبال آسیا در سال های اخیر رشد خوبی کرده، اما همچنان فاصله آن با جهانی بسیار است و باید این فاصله را کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل جبارزاده در آیین گشایش چهاردهمین دوره رقابت‌های هندبال جوانان آسیا در تبریز افزود: هندبال آسیا ظرفیت های بالایی دارد که با استفاده از این ظرفیت ها، فاصله‌ها کاهش و هندبال این قاره نیز همطراز با اروپا می شود. امروز خوشحالیم که میزبان برترین های هندبال جوانان آسیا درتبریز هستیم و باید از این فرصت برای رشد هندبال در بین جوانان کشور و استان استفاده کنیم.

جبارزاده اظهارداشت: آذربایجان شرقی علاوه بر افتخارات بسیار ورزشی، در بسیاری از عرصه ها نیز همواره افتخار آفرین بوده و از این ظرفیت ها باید استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: میزبانی تور دوچرخه سواری آذربایجان و همچنین قهرمانی شطرنج آسیا نمونه هایی از میزبانی شایسته تبریز در رقابت های بین المللی است و باید تلاش شود مسابقات بین المللی مهمی در این استان برگزار شود.

جبارزاده از حمایت های وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون هندبال و کنفدراسیون آسیا به منظور میزبانی رقابت های هندبال جوانان آسیا در تبریز تشکر و برای تیم های شرکت کننده آرزوی خاطره ای خوش کرد.

مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا از عصر دیروز در تبریز آغاز شده و تا بیست و سوم مرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت.
۱۱ تیم قطر، ژاپن، عربستان، عمان، کره جنوبی، کویت، بحرین، عراق، سوریه، ازبکستان و جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها حضور دارند. در پایان این مسابقات سه تیم برتر جواز حضور در جام جهانی برزیل را کسب خواهند کرد.

تیم های قطر(قهرمان دوره گذشته)، عربستان، ژاپن، ازبکستان، سوریه وعمان درگروه الف و عراق، کویت، بحرین، کره جنوبی و ایران در گروه ب این پیکارها جای دارند.

تیم ملی جوانان ایران در مرحله گروهی این رقابت ها ۱۳ مرداد با عراق، ۱۵ مرداد با کویت، ۱۷ مرداد با کره جنوبی و ۱۹ مرداد با بحرین دیدار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز