خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

بخش خصوصی می‌تواند ورزش لرستان را متحول کند

بخش خصوصی می‌تواند ورزش لرستان را متحول کند
کد خبر : ۱۹۱۶۳۸

متاسفانه متولیان حوزه ورزش استان لرستان از ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در این حوزه استقبال نمی‌کنند.

استاندار لرستان با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان لرستان گفت: تنها راه نجات ورزش استان لرستان مشارکت بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه کمیته اعتبارات استان لرستان استاندار لرستان نسبت به عدم استفاده مدیران حوزه ورزش استان از ظرفیتهای بخش خصوصی انتقاد کرد.

بازوند اظهار داشت: متاسفانه متولیان حوزه ورزش استان لرستان از ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در این حوزه استقبال نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه متولیان حوزه ورزش استان در مقابل بخش خصوصی گارد می‌گیرند عنوان کرد: این در حالی‌ست که مقابله هر مدیری با بخش خصوصی منجر به ایجاد ضرر برای استان می‌شود.

استاندار لرستان با طرح این سوال نسبت به متولیان حوزه ورزش استان که چرا نمی‌گذارید بخش خصوصی در این حوزه سرمایه گذاری کند ادامه داد: متاسفانه مدیران حوزه ورزش استان در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه ورزش مقاومت می‌کنند.

بازوند با اشاره به پروژه دهکده المپیک بیان داشت: مساحت این دهکده بیش از ۲۵۰ هکتار است و این در حالی‌ست که می‌توان با مزایده گذاشتن ۷۰ هکتار از این پروژه و واگذاری به بخش خصوصی زمینه اجرا و تکمیل این پروژه را در استان فراهم آورد.

انتقاد از بلاتکلیفی مجتمع اسب دوانی خرم آباد

وی همچنین به پروژه مجتمع اسب دوانی خرم آباد اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه نیز که در مساحتی بالغ بر هشت هکتار احداثشده ولی همین گونه و بدون استفاده باقی مانده و شرایط به گونه‌ای است که هر کسی این پروژه را می‌بیند دلش به حال این سرمایه گذاری خوابیده می‌سوزد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه زمانی ورزش استان رشد خواهد کرد که بخش خصوصی در آن سرمایه گذاری کند، افزود: در غیر اینصورت ورزش استان به هیچ عنوان رشد و توسعه‌ای نخواهد داشت.

بازوند ادامه داد: با استمرار این وضعیت و همچنین عدم استفاده از توان بخش خصوصی در حوزه ورزش تنها ورزش‌های انفرادی در استان رشد خواهند داشت و ورزش‌های گروهی هیچگونه موفقیتی در استان و کشور به دست نمی‌آورند.

وی به جلسه خود با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در قالب این جلسه وزیر اعلام آمادگی کردند که مجوز اجرا و تکمیل پروژه‌های حوزه ورزش استان توسط بخش خصوصی صادر را کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز