خبرگزاری کار ایران

تکواندو پشتوانه‌سازی خوبی انجام داده؛

سجادی: مراسم تجلیل از قهرمانان پیش از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۲۳۷

تکواندو پشتوانه سازی خوبی را انجام داده است. این حاصل برنامه ریزی مسئولان فدراسیون و خانواده تکواندو است و امیدوارم این نتایج درخشان در تمامی رده های سنی ادامه داشته باشد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تکواندو پشتوانه سازی خوبی را انجام داده و این حاصل برنامه‌ریزی مسئولان فدراسیون و خانواده تکواندو است.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی در حاشیه رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در خصوص این مسابقات گفت: مسابقات سالم و خوبی را شاهد بودیم و مبارزات واقعا سنگین و فشرده برگزار شد. به طور مثال در یک وزن که باید در ۳ راند مبارزه کنند، دو راند اضافی هم برگزار شد و این نشان می دهد که نفرات تا چه اندازه از نظر فنی به یکدیگر نزدیک هستند.

وی با اشاره به پشتوانه سازی در تکواندو، تصریح کرد: کمتر کسی فکر می کرد که نونهالان تکواندو بتوانند در مسابقات جهانی چنین درخششی را داشته باشند و عنوان قهرمانی در ۲ بخش دختران و پسران را بدست آورند اما این اتفاق رخ داد و تکواندو پشتوانه سازی خوبی را انجام داده است. این حاصل برنامه ریزی مسئولان فدراسیون و خانواده تکواندو است و امیدوارم این نتایج درخشان در تمامی رده های سنی ادامه داشته باشد.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا میزبانی کره در بازی‌های آسیایی اینچئون کار را برای تکواندوی ایران سخت می‌کند؟ افزود: اساسا این دوره برای همه رشته‌های ما کار سختی خواهد بود. به ویژه برای تکواندو که رقیب اصلی‌اش کره جنوبی است. قطعا ملی‌پوشان ما خوب هستند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و امیدوارم که به حقشان برسند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد مراسم تجلیل از قهرمانان نیز، در پایان خاطرنشان ساخت: حتما این مراسم قبل از بازی‌های آسیایی اینچئون برگزار خواهد شد و منتظریم هماهنگی‌ها نهایی انجام شود، آن هم برای مراسمی که چند سال به تاخیر افتاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز