خبرگزاری کار ایران

به اهداف خود در این ۳ اردو رسیدیم؛

دریابیگی: توانستیم نمایش خوبی از بازی والیبال ارائه کنیم

کد خبر : ۱۸۹۶۰۳

در این اردو یک هفته ای ما ۶ بازی تدارکاتی با تیم های نوجوانان صربستان برگزار کردیم و در هر ۶ دیدار پیروز شدیم و توانستیم نمایش خوبی از بازی والیبال ارائه کنیم.

سید علیرضا دریابیگی پس از پایان اردوی صربستان و ترکیه و برگزاری ۲ دیدار دوستانه در تونس از شرایط مناسب اردوی تیم ملی نوجوانان در این ۳ کشور و رسیدن به اهداف مد نظر کادر فنی در این اردوها و مسابقات خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران درخصوص اردوی آمادگی این تیم در کشورهای صربستان، ترکیه و تونس اظهار داشت: تیم ملی نوجوانان از ۱۸ تیرماه تهران را به مقصد کلادوو ترک کرد و اولین مرحله آماده سازی برون مرزی خود را با ۱۶ بازیکن در این شهر برگزار کرد. در این اردو یک هفته ای ما ۶ بازی تدارکاتی با تیم های نوجوانان صربستان برگزار کردیم و در هر ۶ دیدار پیروز شدیم و توانستیم نمایش خوبی از بازی والیبال ارائه کنیم.

دریابیگی افزود: در حین برگزاری این اردو، مقررات مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سری لانکا اعلام شد که یکی از بند های آن مربوط به عدم شرکت یک بازیکن در ۲ دوره مسابقه بود. بلافاصله با نامه نگاری ها و استعلام هایی که از کنفدراسیون والیبال آسیا کردیم متوجه شدیم از ۲ بازیکن خود به نام های اکبر ولایی و علیرضا صفایی به علت شرکت آنها در مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در سال های گذشته، در مسابقات امسال نمی توانیم استفاده کنیم. بدین ترتیب پس از جلسه با کادر فنی و هماهنگی و مشورت با مسئولان فدراسیون در پایان اردوی صربستان این دو بازیکن را به تهران فرستادیم تا بتوانند در تمرینات تیم ملی جوانان شرکت کنند و سپس محمدجواد حیدری را در اردوی ترکیه به جمع بازیکنان کردیم. خدا شکر این موضوع را به موقع فهمیدیم و چاره ای برای آن اندیشیدیم. البته باید بگویم این قانون تا الان فقط در آسیا اجرا می شود، چرا مربی تیم ملی نوجوانان صربستان از عدم اجرای این قانون در مسابقات نوجوانان پسر اروپا به ما خبر داد.

سرپرست تیم ملی نوجوانان ایران با تاکید بر شرایط مناسب و حرفه ای بازیکنان در این ۳ اردوی برون مرزی گفت: خدا رو شکر با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی هایی که انجام دادیم، شرایط تیم و اردو بسیار خوب هست و هم کادر فنی و هم بازیکنان از نتایج و دست آوردهای این دیدارهای تدارکاتی و دوستانه بسیار راضی هستند. ما توانستیم به اهداف خود در این ۳ اردو برسیم و با حمایت های فدراسیون بر اساس برنامه تدوین شده خود جلو برویم. در ترکیه هم کمپ خوبی داشتیم و در یکی از مجهزترین سالن ها با تیم های جوانان و امید زراعت بانک ۴ مسابقه دوستانه برگزار کردیم و در هر ۴ دیدار پیروز شدیم.

دریابیگی ادامه داد: بعد از ترکیه به تونس آمدیم و دو مسابقه با تیم های نوجوانان و جوانان این کشور برگزار کردیم و باز هم در این دو دیدار هم پیروز شدیم. از شب گذشته نیز در یک تورنمنت ۴ جانبه در این کشور که با حضور تیم های نوجوانان، جوانان، امیدهای این کشور و تیم ملی نوجوانان ایران برگزار می شود شرکت کرده ایم و در اولین دیدار باز هم تیم نوجوانان این کشور را شکست دادیم و امروز و فردا پس از مسابقه با تیم های جوانان و امید های تونس قهرمان این تورنمنت مشخص خواهد شد.

وی در پایان افزود: در روز آخر هم مجددا با تیم امید تونس یک مسابقه دوستانه می دهیم و روز یکشنبه راهی تهران خواهیم شد تا پس از استراحتی کوتاه ادامه مراحل اردوی های آماده سازی تیم را که خود را برای حضوری شایسته در رقابت های قهرمانی نوجوانان پسر آسیا در سری لانکا آماده می کند، آغاز و پیگیری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز