خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های فدراسیون ادامه می‌‌یابد؛

داورزنی: هدف صعود به مرحله‌دوم بود، نه روی سکو / رویاهای ما محقق شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۱۰۲

درخواست ما این است که حمایت‌ها از ورزش در زمان مناسب انجام شود، چون اگر فرصت بگذرد، این حمایت‌ها فقط نوش دارو پس از مرگ سهراب است.

رییس فدراسیون والیبال، خواستار حمایت از ورزش در زمان مناسب شد و گفت: به رییس جمهوری و مردم قول می‌دهم برنامه‌های فدراسیون والیبال ادامه یابد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی در دیدار جمعی از ورزشکاران ملی‌پوش و مسوولان ورزش کشور با رییس جمهور اظهار داشت: به رییس جمهوری و مردم قول می‌دهم برنامه‌های فدراسیون والیبال ادامه یابد، اما برای رسیدن به هدف و کسب مدال در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیروی برزیل به حمایت جدی نیاز داریم.

وی تصریح کرد: درخواست ما این است که حمایت‌ها از ورزش در زمان مناسب انجام شود، چون اگر فرصت بگذرد، این حمایت‌ها فقط نوش دارو پس از مرگ سهراب است. موفقیت والیبال ایران را به مردم عزیز و رییس جمهوری که مسابقات را با دقت دنبال و بلافاصله پیام‌های تبریک صادر می‌کرد، تبریک می‌گویم. موفقیت والیبال، سمبل و نمونه‌ای از توانمندی جوانان این مرز و بوم است و نشان دهنده این است که می‌توانیم به هر هدفی که مدنظرمان است دست یابیم.

داورزنی ادامه داد: والیبال ایران روزی در رده ششم آسیا بود و در جهان حرفی برای گفتن نداشت و اگر به کشورهای مطرح برای انجام دیدارهای تدارکاتی دعوت‌نامه ارسال می‌کردیم، اصلا به آن توجه نمی‌کردند. در سال ۲۰۰۶ که برنامه رشد والیبال ایران را تدوین می‌کردیم، جلسه‌ای با الکساندر بروچیچ، نایب رییس فدراسیون بین‌المللی و رییس فدراسیون والیبال صربستان داشتیم تا برنامه پیشرفت والیبال ایران را بر اساس مدل آنها طراحی کنیم.

رییس فدراسیون والیبال افزود: در آن برهه، برنامه‌ای تدوین کردیم تا تیم ملی وارد رقابت‌های لیگ جهانی والیبال شود و به سوی سکوی المپیک برود. در آن برهه به رییس فدراسیون والیبال صربستان گفتم می‌خواهیم تیمی بسازیم که تیم ملی صربستان را در کشورتان شکست دهد که او گفت رویای بزرگی است، اما اکنون این رویا محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: در لیگ جهانی امسال هدف ما رسیدن به مرحله دوم بود، نه قرار گرفتن روی سکو که در نهایت هم توانستیم به هدف خود برسیم و شگفتی‌ساز لیگ جهانی شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز