خبرگزاری کار ایران

FIVB اعلام کرد؛

یک ایرانی در تیم رویایی لیگ جهانی ۲۰۱۴ / جایزه ۱۰ هزار دلاری برای کاپیتان ایران

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۳۶

فدراسیون جهانی والیبال در پایان رقابت های لیگ جهانی۲۰۱۴ تیم رویایی خود را اعلام کرد که در بین بازیکنان منتخب نام یک ایرانی نیز دیده می‌شود.

فدراسیون بین‌المللی والیبال در پایان مرحله نهایی رقابت های لیگ جهانی ۲۰۱۴ تیم رویایی خود را اعلام کرد که یک بازیکن ایرانی در این تیم حضور دارد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون جهانی والیبال در پایان رقابت های لیگ جهانی۲۰۱۴ تیم رویایی خود را اعلام کرد که در بین بازیکنان منتخب نام یک ایرانی نیز دیده می‌شود. سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی را به خود اختصاص داده بود به عنوان پاسور تیم رویایی برگزیده شده و جایزه ۱۰ هزار دلاری را به خود اختصاص داد.

بر این اساس تیم رویایی لیگ جهانی ۲۰۱۴ به شرح زیر معرفی شده است:

* پشت خط زن: تایلور ساندر(آمریکا) و لوکارلی(برزیل)
* دفاع میانی: دیوید لی(آمریکا) و لوکاس(برزیل)
* پاسور: سعید معروف(ایران)
* بازیکن قدرتی: والاس دسوزا(برزیل)
* لیبرو: سالواتوره روسینی(ایتالیا)

بازیکنانی که در تیم رویایی قرار گرفتند، هر کدام ۱۰ هزار دلار جایزه ویژه را دریافت کردند اما تایلور ساندر از آمریکا که ارزشمندترین بازیکن لیگ جهانی شناخته شد ۳۰ هزار دلار پاداش نقدی دریافت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز